Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Kanskje et kjempeteit spørsmål.. Men førstegangsgravid her og lurer på alt ;-) Hvordan var din gravidmage? Magen min er så hard, når jeg ligger på rygg ser man bare en skeiv hard kul eller "humper" på magen. Ser ut som jeg har svelgt en hel ananas liksom. Og helt hard. Er det virkelig normalt? 🙈 Er 5 måneder på vei nå. Anonymous poster hash: 0493b...d74
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Helt normalt, det harde er livmora di, og den vil merkes mer og mer fra utsiden etterhvert som den utvider seg. Anonymous poster hash: 9b94c...a4f
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Sånn er min også. Ca 5 mnd. Sist jeg var hos legen skulle legen måle magen min, og da var magen helt flat med en stor "ananas" helt nederst 🙈 så helt komisk ut 😂 Hvis jeg ligger litt opp med hodet blir magen mer "gravidmage" Anonymous poster hash: 57c48...8e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå