Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Jeg er gravid, og holder på med litt rydding og vasking rundt om på kjøkken og i boder. Nede i matboden, vasket jeg gulvet og skulle tørke opp med litt papir, da det dukket opp en ensom morrpølse som jeg ikke vet hvor lenge har vært der.... :( Jeg har en rift i tommelen på grunn av meget tørre hender for tiden, og nå tror jeg rett og slett at jeg har blitt smittet med listeria!!! Jeg HATER Listera, og er livredd for at dette kan ha skjedd.... Og det tar lang tid får dette i det heletatt vil kunne slå ut på en test også... Måtte bare få det ut! :frustrert: Anonymous poster hash: 3b8dd...620
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 OMG.......... Anonymous poster hash: 1fd1b...972
Ladybugg Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Tror du Bør snakke med en jordmor eller lege i forhold til den angsten der
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Ro deg ned! Svangerskapet er langt nok om du ikke skal gå fullstendig av skaftet for slikt småtteri. Anonymous poster hash: 31378...1b1
amandine Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Men i alle dager! Du må skaffe deg hjelp og det litt brennkvikt! Du kan jo ikke holde på sånn over småting og bagateller!?!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Har du i det hele tatt noen symptomer siden du er så hysterisk? Sikker på at dette har gått veldig bra, trekk pusten og ikke ta alle sorger på forskudd. Anonymous poster hash: aab7d...5a0
Brennheite Badeand Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Hvis du fikk listeriasmitte av det der vil jeg råde deg til å tippe Lotto på lørdag.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Du tuller? Si du tuller!!!!! Du kan jo ikke være helt i vater.... Anonymous poster hash: dbd8b...9c0
2xmamma Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Du blir ikke smittet av listeria med minst du spiser store mengder av kontaminert mat. Dvs. upasteurisert ost, melk, uvasket salat... Slapp av. 😊
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Wow.. Jeg bare.. Wow.. Jeg tror du bør søke hjelp for angsten din... Anonymous poster hash: 20d09...201
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Du bør søke hjelp :/ Anonymous poster hash: 81818...f5e
nasse nøffen Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 har ikke hørt om Listeria engang jeg
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Det står faktisk at man kan smittes av Listeria gjennom sår og rifter om man er riktig uheldig.... - Og en eventuell gammel morrpølsebit kan jo ikke friskmeldes helt 100 % for denne bakterien ... De fleste vet jo at listeriabakterien vokser, spirer og gror jo eldre maten den bor i, blir ... Så det er ikke så rart at man kan bli litt stresset... Hi Anonymous poster hash: 3b8dd...620
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 Jo, her er det rart at du freaker helt ut, skaff deg litt hjelp snarest. Anonymous poster hash: 04d9d...e03
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #15 Skrevet 4. november 2015 Det står faktisk at man kan smittes av Listeria gjennom sår og rifter om man er riktig uheldig.... - Og en eventuell gammel morrpølsebit kan jo ikke friskmeldes helt 100 % for denne bakterien ... De fleste vet jo at listeriabakterien vokser, spirer og gror jo eldre maten den bor i, blir ... Så det er ikke så rart at man kan bli litt stresset... Hi Anonymous poster hash: 3b8dd...620 Hva er sjansen for at dette har skjedd med deg? Slapp helt av. Anonymous poster hash: f7bfd...e09
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Det står faktisk at man kan smittes av Listeria gjennom sår og rifter om man er riktig uheldig.... - Og en eventuell gammel morrpølsebit kan jo ikke friskmeldes helt 100 % for denne bakterien ... De fleste vet jo at listeriabakterien vokser, spirer og gror jo eldre maten den bor i, blir ... Så det er ikke så rart at man kan bli litt stresset... Hi Anonymous poster hash: 3b8dd...620 Jo, det er faktisk veldig rart at du blir stresset Anonymous poster hash: b30cb...0be
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 Du hater listeria? Hater angsten for listeria eller selve bakterien? Anonymous poster hash: a5b37...6a4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #18 Skrevet 4. november 2015 Det står faktisk at man kan smittes av Listeria gjennom sår og rifter om man er riktig uheldig.... - Og en eventuell gammel morrpølsebit kan jo ikke friskmeldes helt 100 % for denne bakterien ... De fleste vet jo at listeriabakterien vokser, spirer og gror jo eldre maten den bor i, blir ... Så det er ikke så rart at man kan bli litt stresset... Hi Anonymous poster hash: 3b8dd...620 Kjære vene... Du bør virkelig søke hjelp, dette er jo fullstendig irrasjonelt. Anonymous poster hash: 1d902...552
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #19 Skrevet 4. november 2015 Er jo ikke verre enn å klippe av fingern da, hi! Vær nå litt løsningsfokusert! Anonymous poster hash: e0fa3...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå