Gå til innhold

Kjøper dere barbiedukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner at det virkelig byr meg imot. Håper vi ikke får noen til jul!

Anonymous poster hash: a788b...4d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en skikkelig feminist. Og jeg elsket mine Barbie dukker som barn :)

Jeg kan ikke fordra rosa, men ungen min er ikke meg. Hun må få lov til å bestemme litt selv.

Anonymous poster hash: be743...f31

Skrevet (endret)

Slik du spør høres det ut som om den skulle være noe mer alvorlig.

Det er en barneleker og vi har allerede en haug i hus, så skulle det komme fler er ikke det krise.

Barbien er like uvirkelige som snakkende biler og figurer som skyter nett ut av ermene.

Barna får de verdiene vi lærer dem, leker er bare leker for dem. Med mindre vi fokuserer på noe annet og lager en stor sak ut av det.

Endret av It's all about me!
Skrevet

Hadde kjøpt det hvis noen av barna jeg skulle kjøpe gaver til ønsket seg det. Har bare en gutt selv, og han har ikke ytret ønske om noe sånt.

Anonymous poster hash: b7797...056
Skrevet

Jeg kjenner at det virkelig byr meg imot. Håper vi ikke får noen til jul!

Anonymous poster hash: a788b...4d7

Skal du leke med de da?

Anonymous poster hash: 29ff9...310

Skrevet

Har to jenter. De har noen få barbie dukker. Men leker sjeldent med de. Går mer i Monster High dukker. Nå har de ønsket seg Bratz.

Helt greit for meg. Er selv vokst opp med barbie, men har ikke påvirket meg på noe vis... Annet enn at det gav mange kosrlige lekestunder :)

Anonymous poster hash: 34e27...542

Skrevet

Ingen som har ønsket seg det her, så nei. Men jeg har ikke noe prinsipielt i mot Barbie

Skrevet

Ingen som ønsker seg det, så da blir det ikke noe av. Har inntrykk av at Barbie er litt utkonkurrert av andre ting i det stadig økende lekemylderet. Og som voksen er det andre ting enn en rar dukkekropp som opptar meg, for eksempel hvor(dan) lekene produseres.

Anonymous poster hash: 1ad25...be7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...