Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Jeg savner en natt hvor jeg får sove uavbrutt en hel natt! Når blir det bedre? Hn er 4 år! Anonymous poster hash: 6ac2b...07a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Fra han var ca 1 år har han sovet rundt uten å våkne om natten. Fra han var 1.5 år så begynte han å sove til rundt halv ni hver morgen,det var luksus! Når han nærmet seg 4 år så begynte han visst å trenger mindre søvn så nå står han mellom 7 og halv 8. Anonymous poster hash: bee12...ae3
Gjest Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Tre første sov hele natten igjennom dra 6 ukers alder, mens siste skråla begynte ikke før i 3 års alder
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Første:aldri (8 år nå og går på medisin). Nr to: Sov nærmest hele natta fra første stund og sovet lenge on morgenen også! Anonymous poster hash: c7f75...b4f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Glad i å sove? Når de får egne barn... Anonymous poster hash: bc397...6e7
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Tenårene Men da er det mest om å få lagt dem det står på Anonymous poster hash: 3b8fc...d1a
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Det varierer vel fra barn til barn. Ingen sikker nedtelling dessverre. Men, tenk på det slik, han er over halvvegs i livet til å klare seg selv litt om morgenen Vår eldste sov natten gjennom etter 3 uker. Hadde aldri våkennetter igjen, bare en og annen dersom det var noe. Yngste sov ikke en hel, eller halv, natt før han var 16 måneder og fikk astmamedisin. Tok enda lenge før han sov natten gjennom til vanlig. Nå er våre 8 og 10, og klarer fint å være oppe 1-2 timer om morgenen selv På den annen side er jeg ofte både våken og oppe ikke så lenge etter dem. Behovet for søvn har vel roet seg når jeg sover hele nettene også tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Vår på 5 år og 8 måneder har i høst begynt å SOVE. Tar nå igjen for alle tapte søvntimer. Det finnes definitivt en gud! Anonymous poster hash: 315dc...539
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå