Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Må innrømme at jeg liker dårlig å bli nabo til ett... 😟 Anonymous poster hash: 9d67d...8e0
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Tja, hvor skal de seinere? Vanlige boliger til hundretusener blir jo ikke bygd på noen år... Anonymous poster hash: 2e275...689
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Jeg skjønner det ian være litt skummelt, dette er mennesker som har opplevd litt av hvert, traumatiserte barn oL. Men prøv å gjør det beste ut av det! Hjelp de med å bli kjent med norsk kultur, inkluder de i samfunnet, da tror jeg de fort kommer til å bli en ressurs! Anonymous poster hash: 16a2b...5bd
Gjest Jigglewiggle Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Tråden er ryddet i henhold til regelen; Hatefullt innhold mot en folkegruppe, religion, livssyn, legning eller rase. Moderatorene forholder seg til Straffelovens § 135a. JW, brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Det er selvsagt ikke meningen at de skal bo der livet ut, men folk kan bli boende svært lenge på asylmottak. Dersom du har skam i livet burde du tenke mer på de som bor der enn deg selv. Vet i alle fall hvem jeg synes mest synd på! Anonymous poster hash: abd71...e25
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #6 Skrevet 5. november 2015 Det er selvsagt ikke meningen at de skal bo der livet ut, men folk kan bli boende svært lenge på asylmottak. Dersom du har skam i livet burde du tenke mer på de som bor der enn deg selv. Vet i alle fall hvem jeg synes mest synd på! Anonymous poster hash: abd71...e25 Det gjør jeg også, og det er helt klart hi som får min medfølelse og sympati! Anonymous poster hash: 65fe4...b5c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #7 Skrevet 5. november 2015 Det er selvsagt ikke meningen at de skal bo der livet ut, men folk kan bli boende svært lenge på asylmottak. Dersom du har skam i livet burde du tenke mer på de som bor der enn deg selv. Vet i alle fall hvem jeg synes mest synd på! Anonymous poster hash: abd71...e25 Det gjør jeg også, og det er helt klart hi som får min medfølelse og sympati! Anonymous poster hash: 65fe4...b5c Hehehe! Tror ikke en gang på deg Anonymous poster hash: abd71...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå