Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Tenker det er litt mye😕 er det noen som har barn med 4 års mellomrom. Hvordan er de sammen? Synes du det er en grei aldersforskjell? Anonymous poster hash: dbc20...5d5
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 4,5 år her. De leker sååå fint sammen og eldste ble veldig selvstendig da babyen kom. De har også litt ulike interesser, men stort sett leker de veldig fint!! De er veldig glad i hverandre.. ❤️ Anonymous poster hash: c4c24...deb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Det er 4 år mellom mine eldste (og enda mer ned til tredjemann), og det går superfint. De leker veldig fint sammen, og stiller opp og støtter hverandre gjennom tykt og tynt alle sammen Anonymous poster hash: 25311...f1c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Jeg er ikke HI, men blir selv å få 4 år mellom mine :-) Hvor gamle var de når de begynte å leke sammen? Tar 4 åringen stor del i baby-tilværelsen? Anonymous poster hash: 83ed4...ebd
TPK Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Jeg kommer til å få fire år mellom nr to og tre, så jeg henger meg på her. De to eldste er det to år mellom, de er veldig nære og bestevenner. Så jeg er jo spent på om den nye får være med i det gode selskap.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Her var det stas fra dag 1.. ☺️❤️ Anonymous poster hash: c4c24...deb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Her er ungene 16, 9 og 18 mnd Det går strålende. Anonymous poster hash: b3781...741
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Helt topp på alle vis. Lite sjalusi, kun ett bleiebarn, én å kle på. De er perlevenner. Anonymous poster hash: 80744...5de
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Her er ungene 16, 9 og 18 mnd Det går strålende. Anonymous poster hash: b3781...741 Strålende? De 3 leker fint sammen?? Anonymous poster hash: c3c55...8f9
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Ikke alle barn har kjemi og det handler vel ikke om at de skal leke sammen? Mine er 10, 4 og når neste kommer blir de 11 og 5. Vi har det helt perfekt! 10 åringen er verdens snilleste og de leker samtidig som hun passer på. Krangler av og til, men det tror jeg alle gjør. Det viktige er at de viser omsorg og kjærlighet for hverandre og at vi fungerer som en familie. Vi er aktive på fritiden og når vi eks. står på ski er det veldig deilig å ha en som er selvstendig og en som trenger hjelp. Hun på 10 kan også sitte å passe mens jeg tar raske ærend på butikken o.l. Så fantastisk med aldersforskjell. Ingen sjalusi og god tid til hvert bleiebarn med kos og oppmerksomhet Anonymous poster hash: 0fb43...cde
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Her er det 5,5 år mellom, og det går kjempefint! ❤️Veldig glad i hverandre, minste strekker seg veldig etter storesøster og er mye mer moden for alderen enn andre på den alderen. Eldste er hennes store helt, og hun er den første minste spør etter. Det er aldri noen garantier med søskentilknytning, noen er som hund og katt hele livet, andre har dype gjensidige bånd. 😊 Det viktigeste er at de får gleden av å ha søsken uansett aldersforskjell. Anonymous poster hash: 4ae64...afa
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Her er ungene 16, 9 og 18 mnd Det går strålende. Anonymous poster hash: b3781...741 Strålende?De 3 leker fint sammen?? Anonymous poster hash: c3c55...8f9 De har veldig god interaksjon ja. De to eldste forguder den yngste og leker og duller masse. De to eldste finner felles plattform i musikk og spill og sport. Det er bare tull at søsken må være nære i alder for å ha stor glede av hverandre. Anonymous poster hash: b3781...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå