Gå til innhold

Har jeg rett på pengene igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte noen julefilmer av en dame på finn.no som skrev på profilen sin at du sender varen samme dag som pengene er kommet inn.

Jeg betalte 200 kr innkludert frakt.

16.oktober overførte jeg pengene til hennes konto å skrev en mail om at nå var pengene overført.

Hun ber om adressen å den sendte jeg umiddelbart.

19.oktober sendte jeg en hyggelig mail å spør om hun fikk sendt pakken,den svarte hun aldri på.

26.oktober skriver til henne at jeg har fortsatt ikke mottatt filmene,å får da til svar at hun er bortreist å ikke får sendt varene før 4 dager senare.

Jeg ble litt irritert for pakken skulle jo vært sendt for lenge siden men valgte å ikke si noe om det.

I går sendte jeg nok en mail å spurte etter pakken å skrev at dette begynner å bli veldig useriøst.

Da svarer hun at hun ikke får sendt pakken før 19.november!

Nå er tolmodigheten min over å ikke stoler jeg på at hun holder avtalen heller når hun har brytet avtalene våres to ganger før!

Har jeg rett på pengene tilbake når det er så mye tull fra selger sin side?

Anonymous poster hash: 79918...9fb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke du får se de pengene igjen. Forsåvidt ikke filmene heller

Anonymous poster hash: 5619c...665

Skrevet

Derfor skal du ikke betale før du har fått varen!

Anonymous poster hash: 87625...567
Skrevet

Hun der får du trolig ikke pengene igjen fra...

Jeg ville sendt en ny mail, skrevet at du regner det for avtalebrudd at hun ikke sender deg varene du har betalt for, og at hvis du ikke har pengene inne på din konto innen fire virkedager så går du til politiet og anmelder henne for svindel.

Anonymous poster hash: c32e5...224
Skrevet

I teorien ja, men hvordan har du tenkt å få det til?

Skrevet

Glem de pengene. Det var det det kostet og bli en erfaring rikere. Betal aldri på forskudd!

Anonymous poster hash: f27e8...1a7

Skrevet

Hun der får du trolig ikke pengene igjen fra...

Jeg ville sendt en ny mail, skrevet at du regner det for avtalebrudd at hun ikke sender deg varene du har betalt for, og at hvis du ikke har pengene inne på din konto innen fire virkedager så går du til politiet og anmelder henne for svindel.

Anonymous poster hash: c32e5...224

Har hvertfall sendt inn klage på henne nå.

Om de ikke gjør noe så kommer jeg til å true med politiet å håpe at hun blir skremt av det.

Skrevet

I teorien ja, men hvordan har du tenkt å få det til?

Klage til finn.no er trinn en,trinn to er kreve pengene igjen,trinn tre er å skrive på facebook siden hennes på fellesen at hun skylder meg penger,trinn fire er å true med politiet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...