Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Hvordan var det og hvor lang tid brukte du? Jeg kan komme under 23/5 regelen så trenger "bare" 6 fag. Men var ikke akkurat skoleflink da jeg gikk på videregående for 10 år siden, så vet ikke om dette er noe for meg. Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 85498...a89
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Jeg tok alle de seks fagene på et år, samtidig som jeg jobbet 50%. Tok fagene via voksenopplæring, og gikk på skole i en klasse med bare voksne. Hadde da fulle skoledager og jobbet kun kveldsvakter. Det gikk kjempebra, jeg fulgte godt med på skolen og fullførte med gode karakterer, til tross for at jeg gjorde veldig lite lekser. Jeg opplevde at fagene stort sett var veldig enkle. Men nå har jeg alltid vært skoleflink, det var ikke alle i klassen som tok alt like lett, men de aller fleste gjennomførte og besto alle fag. Noen valgte å ta bare noen av fagene, for så å ta de andre året etter. Anonymous poster hash: 31464...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå