Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Nå er ALLE i familien i gang med runde nr 5 med feber, snørr og hoste siden 1. september. Innimellom der igjen har vi hatt omgangssyke og minstemann har i tillegg til alt nevnt ovenfor ørebetennelse. Jeg har hatt 3-4 dager hvor jeg ikke har ligget på mellom 38 - 39 i feber den siste måneden. Ikke får vi sove, for en eller annen hoster og gråter. Jeg blir snart GAL. Vurderer å sende hele familien til hver sin kant av landet, og ikke møtes igjen før alle er smittefrie. Det er selvfølgelig bonanza på jobben, så jeg kan bare glemme å ta mer fri. Blir snart lagt inn - om ikke på sykehus så på psyk. Dagens klageinnlegg. Takk for oppmerksomheten. Anonymous poster hash: ab280...873
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Du har min aller største medfølelse - jeg trodde ingen småbarnsfamilie (normalt frisk uten kroniske sykdommer) kunne slå oss - men dette var faktisk verre😜 Vi er snart to gale kjerringer. GOD BEDRING!! Anonymous poster hash: de9d4...08c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå