Gå til innhold

Dere som prøvde å bli gravide og var under 30.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Passet du på å ha sex hver dag i fruktbarhetsperioden? Hvor lang tid tok det før du ble gravid?

Anonymous poster hash: 5b8ac...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid i pp 1 begge ganger, da jeg var 20 og 22 år. Sex daglig :)

Skrevet

Gravid med en gang. 20, 22 og 27 år. Sex daglig her også.

Skrevet

Tok 2-3 mnd

Anonymous poster hash: e414f...cb0
Skrevet

Første gang gravid på p-pillen, sex hver dag. Andre gang tok det 2,5 år. Men hadde noen SA. Legene forstår ikke hvordan det er mulig, da barnefar er mer eller mindre steril.

Anonymous poster hash: 7ea91...7cd
Skrevet

Nr 1 (21 år): første pp

Nr 2 (26 år): andre pp (endte i spontanabort)

Nr 3: tok 3 år

Anonymous poster hash: 84136...cc7
Skrevet

Hadde sex når det passet oss, 2-3 ganger i uken tenker jeg, hadde mensen to ganger etter at jeg sluttet med pilla, tredje måneden testet jeg positivt.

Anonymous poster hash: 7f09c...a05
Skrevet

Slutta med pillen og ble gravid ved første eggløsning etter det(ca 2 uker). Var på ferie og hadde sex nesten hver dag. Var 29 år da. Mitt første barn.

Anonymous poster hash: 040f0...5cf

Skrevet

Ble gravid første gang da jeg var 26 år, da hadde vi prøvd i 1,5 år. Brukte eggløsningstest i 6 mnd før jeg ble gravid, da passet vi på dagene rundt eggløsning i hvertfall.

Andre gang var jeg 30 år da jeg ble gravid, da hadde vi prøvd i 2 år hvorav 6 mnd med eggløsningstest.

Anonymous poster hash: 89f78...3cf

Skrevet

tre svangerskap ble gravid på henholdsvis 1 pp, 1 pp og 2 pp. Alle gangene var like etter p-pille slutt, så jeg visste ikke hvordan syklusen var og visste ikke når jeg var fruktbar. Hadde sex ganske mye, men ikke hver dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...