Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Er gravid i uke 34 og har veldig til smerter i bekken og rygg. Jeg er konstant trøtt og uggen i kroppen. Kraftige kynnere. Dette svangerskapet har tæret på med både fysisk og psykisk. Jeg fikk i dag sykmelding fra jobben og er sykmeldt ut svangerskapet så jeg spurte om han ville komme å hente meg. Så jeg selv slipper å kjøre to timer for å treffe han. Det er både vobdt ig slitsomt å kjøre bil. Spesielt så langt. Bare det å flytte føttene på pedalene gir store smerter. Men det giddet han ikke. :'( Så nå ligger jeg her da... Føler meg så utrolig hjelpesløs!! Anonymous poster hash: b52e2...624
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Oi, for en sjarmklump! Min første tanke er at en mann som hadde vist så lite omtanke og interesse for å treffe meg når jeg var høygravid med hans barn hadde jeg ikke løftet en finger for å møte, og jeg hadde deginitivt ikke flyttet sammen med ham (får ikke inntrykk av at dere bor sammen). Men det forutsetter faktisk at han svarte at ha ikke gidder, ikke at han var utslitt eller jobber til 22 i kveld eller noe liknende. Anonymous poster hash: f20f9...95c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Nei, vi bor ikke sammen. Ha sa det rett ut; at han ikke orket å kjøre så langt. :/ Anonymous poster hash: ee642...1f2
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Nei, vi bor ikke sammen. Ha sa det rett ut; at han ikke orket å kjøre så langt. :/ Anonymous poster hash: ee642...1f2 Det kan jo, tross alt, finnes en legitim forklaring på at han ikke orket det. Jeg hadde ikke tatt sjansen på å kjøre med en gravid kjæreste i bilen dersom jeg var usikker på om oppmerksomheten min ville være på topp under kjøringen! Det er stor forskjell på å ikke orke og ikke gidde. Anonymous poster hash: f20f9...95c
Anonym bruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Men du ville han skulle hente deg for at du skulle slippe å kjøre i 2 timer? Det vil si at han skulle kjørt i 4 timer? Anonymous poster hash: dd3d9...fc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå