Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Brekker på midten. Tåneglene til Jenta på snart 4, brekker vertikalt. På midten på alle neglene skjer det. En sprekk på midten på hver negl som går inn til midten av neglen. Hva kommer det av? Anonymous poster hash: 4762f...679
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Mine tånegler knekker hvis jeg klipper med vanlig negleklipper. Selve neglen er litt bøyd, og spesielt på storetåen må jeg klippe to klipp, og da blir neglen litt bøyd opp på midten akkurat når jeg klipper. Vanskelig å forklare... Men jeg må stort sett file de største neglene. Anonymous poster hash: 2aade...ee9
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Hennes vokser ut og får brekk på midten. Ikke av selve klippingen. Noen som vet noe? Anonymous poster hash: 4762f...679
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Det samme skjer hos mi jente. Eller, bare på storetåa tror jeg (den er ihvertfall mye verre). Har ikke tenkt så mye over det, men prøver å klippe slik at det ikke blir vonde fliker for henne. Hun har aldri sagt noe om at det er vondt. Men det ser jo ikke bra ut med kløyvd negl Anonymous poster hash: edf59...92a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå