Gå til innhold

Legevakt med utslett?


Anbefalte innlegg

Skrevet

7 åringen har fått utslett i ansiktet. Det har vart noen dager og klør endel. Tenkte det skulle gå over men det gjør det jo ikke. Når jeg kom fra jobb nå er det på halsen og. Hun er ikke syk men klager på at det klør mye. Kan man gå på legevakt med sånn?

 

Anonymous poster hash: fc563...ba6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke akutt. Kjøp hvitvask og smør på. Ring fastlegen imorra.

Skrevet

Legevakten er for akutte ting. Gå til fastlegen i morgen.

 

Anonymous poster hash: 7db63...82b

Skrevet

Fastlegen

 

Anonymous poster hash: 8e808...c75

Skrevet

Problemet er at jeg drar vekk på kurs i morgen og er vekke til kvelden. Får teste hvitvask. HI

 

Anonymous poster hash: fc563...ba6

Skrevet

kjøp noe allergimedisin og kortisonkrem på apoteket. Det kan lindre litt. Om det begynner å hovne opp rundt halsen så tar du kontakt med legevakten :-)



Anonymous poster hash: b0997...e17
Skrevet

Problemet er at jeg drar vekk på kurs i morgen og er vekke til kvelden. Får teste hvitvask. HI

 

Anonymous poster hash: fc563...ba6

Kan ikke faren ta han med? Det er uansett ikke en sak for legevakten.

 

Anonymous poster hash: 7db63...82b

Skrevet

Utslett som ikke er akutt med god allmenntilstand og uten andre akutte symptomer, er ingenting for legevakten!

 

Anonymous poster hash: bfbcf...d68

Skrevet

Hvis du må følge barnet til lege må du ta fri fra jobb! Hvis ikke noen andre kan følge. Du kan ikke utnytte legevakten til sånt bare fordi det passet best med din arbeidsdag.

 

Anonymous poster hash: 7e387...da5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...