Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Anonymous poster hash: 407dc...d17
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Min er født i 1981 185 cm Anonymous poster hash: 9a309...b50
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Min er født i 1981 185 cm Anonymous poster hash: 9a309...b50 Og vekta? Anonymous poster hash: 224d3...bdb
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 172 og 75 kg. Litt rund så jeg insisterer på minimum 5 timer mer mosjon i uka. Anonymous poster hash: 6ec1d...511
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Har dessverre ingen 75-modell. Men har en ganske brukbar 84-modell, som er 192 og veier 76kg. Selv er jeg 82-modell, 161 og veier 62kg (min unnskyldning er at jeg er gravid). Har en 2004-model, usikker på lengde og vekt - er en Subaru. Så har jeg noen modeller som er nydelige. Den eldste er helt normal og den yngste er nokså normal. Noe lavere vekt enn snittet mtp høyden, mulig det kan skyldes 84-modellens gener. Ellers kjenner jeg jo opptil flere modeller, både eldre og yngre.. Dessverre kjenner jeg ikke til direkte høyde og vekt. Noen er veldig høye og andre direkte vertikalt utfordret. Vil anta at de fleste jeg kjenner veier mellom 5-110kg. Ensomt sprang her altså. Men det jeg finner viktigere enn hva disse modellene veier og hvor høye de er, er jo innholdet.. Heldigvis har alle en hjerne, selvsagt bruker noen den mer enn andre. Og alle har et hjerte og de fleste kroppsdeler inntakt ☺️ heldigvis. Det viktigSte innholdet er personligheten, de fleste jeg kjenner er hyggelige og varme mennesker. heldigvis☺️ Anonymous poster hash: ba70f...03c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Ikke ensomt sprang, men enormt 😂 Anonymous poster hash: ba70f...03c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Har dessverre ingen 75-modell. Men har en ganske brukbar 84-modell, som er 192 og veier 76kg. Selv er jeg 82-modell, 161 og veier 62kg (min unnskyldning er at jeg er gravid). Har en 2004-model, usikker på lengde og vekt - er en Subaru. Så har jeg noen modeller som er nydelige. Den eldste er helt normal og den yngste er nokså normal. Noe lavere vekt enn snittet mtp høyden, mulig det kan skyldes 84-modellens gener. Ellers kjenner jeg jo opptil flere modeller, både eldre og yngre.. Dessverre kjenner jeg ikke til direkte høyde og vekt. Noen er veldig høye og andre direkte vertikalt utfordret. Vil anta at de fleste jeg kjenner veier mellom 5-110kg. Ensomt sprang her altså. Men det jeg finner viktigere enn hva disse modellene veier og hvor høye de er, er jo innholdet.. Heldigvis har alle en hjerne, selvsagt bruker noen den mer enn andre. Og alle har et hjerte og de fleste kroppsdeler inntakt ☺️ heldigvis. Det viktigSte innholdet er personligheten, de fleste jeg kjenner er hyggelige og varme mennesker. heldigvis☺️ Anonymous poster hash: ba70f...03c Har Subaru hjerne? Skulle ønske min 02 og 04 modell også hadde det... Jeg kan forøvrig vekt og lengde på mine modeller, men de er nok større enn gjennomsnittet her, så hssssj... det sier jeg ikke. Anonymous poster hash: 8bce4...bb6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Erreu sprø? Sef har den hjerne.. Hvordan skulle den ellers klare å gå tom for bensin akkurat når jeg har det travlest? Eller at den forbanna venstre frontlykta ryker når det tilfeldigvis er kontroll - skjedd 3ganger. Den er forresten den av de modellene jeg kjenner som har den dårligste hjernen, men er relativt omgjengelig, starter alltid (unntatt ved mangel på bensin) og har noe sær sans for humor. Kan plutselig få overfølsomt horn feks. Kan være litt tverr ved dekkskift, men god på vinterføre.. Anonymous poster hash: ba70f...03c
Kanutten83 Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 (endret) Dårlig med 75 modell, men har en veldig fin 78 modell på 203 cm og rundt 90-95 kg Endret 4. november 2015 av Kanutten83❤♂07+ ♂10+♀13❤
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Erreu sprø? Sef har den hjerne.. Hvordan skulle den ellers klare å gå tom for bensin akkurat når jeg har det travlest? Eller at den forbanna venstre frontlykta ryker når det tilfeldigvis er kontroll - skjedd 3ganger. Den er forresten den av de modellene jeg kjenner som har den dårligste hjernen, men er relativt omgjengelig, starter alltid (unntatt ved mangel på bensin) og har noe sær sans for humor. Kan plutselig få overfølsomt horn feks. Kan være litt tverr ved dekkskift, men god på vinterføre.. Anonymous poster hash: ba70f...03c Hmm. Ja, du har rett. Kanskje mine modeller også har hjerne da, når jeg bare tenker meg om. 02 modellen har en tendens til å være vanskelig å vekke, særlig når det er kaldt. Da hutrer og hoster den om hverandre, og så blir den kjempesinna idèt den vekkes og går noe berserk i støynivået. 04 modellen er bedre sånn sett, men den er jammen luftig, gasser seg riktig som det er. Anonymous poster hash: 8bce4...bb6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Haha! "Min" 1971 modell er 195 lang og veier snaut 100 kg! Anonymous poster hash: 2944c...a83
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Erreu sprø? Sef har den hjerne.. Hvordan skulle den ellers klare å gå tom for bensin akkurat når jeg har det travlest? Eller at den forbanna venstre frontlykta ryker når det tilfeldigvis er kontroll - skjedd 3ganger. Den er forresten den av de modellene jeg kjenner som har den dårligste hjernen, men er relativt omgjengelig, starter alltid (unntatt ved mangel på bensin) og har noe sær sans for humor. Kan plutselig få overfølsomt horn feks. Kan være litt tverr ved dekkskift, men god på vinterføre.. Anonymous poster hash: ba70f...03c 😂 Anonymous poster hash: e4a49...265
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Har dessverre ingen 75-modell. Men har en ganske brukbar 84-modell, som er 192 og veier 76kg. Selv er jeg 82-modell, 161 og veier 62kg (min unnskyldning er at jeg er gravid). Har en 2004-model, usikker på lengde og vekt - er en Subaru. Så har jeg noen modeller som er nydelige. Den eldste er helt normal og den yngste er nokså normal. Noe lavere vekt enn snittet mtp høyden, mulig det kan skyldes 84-modellens gener. Ellers kjenner jeg jo opptil flere modeller, både eldre og yngre.. Dessverre kjenner jeg ikke til direkte høyde og vekt. Noen er veldig høye og andre direkte vertikalt utfordret. Vil anta at de fleste jeg kjenner veier mellom 5-110kg. Ensomt sprang her altså. Men det jeg finner viktigere enn hva disse modellene veier og hvor høye de er, er jo innholdet.. Heldigvis har alle en hjerne, selvsagt bruker noen den mer enn andre. Og alle har et hjerte og de fleste kroppsdeler inntakt ☺️ heldigvis. Det viktigSte innholdet er personligheten, de fleste jeg kjenner er hyggelige og varme mennesker. heldigvis☺️ Anonymous poster hash: ba70f...03c Har Subaru hjerne? Skulle ønske min 02 og 04 modell også hadde det... Jeg kan forøvrig vekt og lengde på mine modeller, men de er nok større enn gjennomsnittet her, så hssssj... det sier jeg ikke. Anonymous poster hash: 8bce4...bb6 Faktisk har alle biler en "hjerne", ja, det er den som styrer alt det elektriske blant annet Ellers, et fantastisk svar Anonymous poster hash: 2f79a...5bf
Gjest Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 78 modell og er 190 høy og ganske så skranglete
Hønemor30 Skrevet 4. november 2015 #15 Skrevet 4. november 2015 En rimelig solid 76 modell på 1.85 og rundt 100kg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #16 Skrevet 4. november 2015 Jeg er -75 modell, 168 cm og 64 kg. Mannen som er samme modell, er 189 cm og ca 110 kg Anonymous poster hash: ff098...890
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #17 Skrevet 4. november 2015 172 og 75 kg. Litt rund så jeg insisterer på minimum 5 timer mer mosjon i uka. Anonymous poster hash: 6ec1d...511 Nå er jeg riktignok slank og veltrent, men hvis mannen min hadde ment at jeg var "litt rund" og derfor diktert treningsmengden min hadde han fått beskjed om å ta seg en viss plass! Anonymous poster hash: eec88...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå