Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Det er mye styr å ta fri fra jobb og bruke ca tre timer av dagen på det, og samtidig blir det mye drittsnakking der. Har hatt to timer der tidligere, og jeg blir bare hakket på og han skal bare snakke dritt om meg, jeg klarer det bare ikke. Eneste jeg vil er å få ordnet en kontrakt, og jeg imøtekommer hans ønsker så langt det er mulig, men han nekter han SKAL på familievernkontoret å gjøre det. Fikk melding i dag om jeg ville dit, ja eller nei, og jeg er ikke dum, hvis jeg sier nei, skjer det jo noe, men hva da egentlig? Anonymous poster hash: 20a2a...85e
TinaK 1990 Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Tenker den er en årsak til at han vil på fvk og at han ønsker hjelp fra andre. Ikke sikkert det er det enkleste i verden å samarbeide med deg.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Veldig spesiell holdning du har. Anonymous poster hash: c2ddf...07b
Luksusdyret Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Og alltid er det damas feil alt her på DiB - to svar og begge negative. Det ER ganske mange menn som snakker dritt om eksene sine, har opplevd det selv, vi hadde time på familievernkontoret der eksen begynte å ta opp mitt sexliv (!), at jeg visst var løstøs som fikk kjæreste fort etter bruddet med ham (kjærsten var ikke presentert for barna), at jeg var sånn og sånn og sånn. Forsmådd mann som ble forlatt og mistet ansiktet i vår felles omgangskrets. Det er ikke akkurat spesielt med hevngjerrige ekser som vil ødelegge. Men DiB-damene mener sikkert at det er HI som drev ham til det, i ekte DiB-ånd.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Jeg er sikkert en bedriten kjerring ja. Men tenk: Jeg spør "Er det nødvendig? Vi er voksne mennesker, vi bør klare å lage en avtale sammen. Du får de dagene du ønsker og tidspukt velger du. Annhver jul og påske, og annhver ferier, delt sommerferie.". Hva mer kan han ønske og si? Jeg får ikke gjort mer, jeg har gjort det jeg kan. Det blir overhode ikke bedre av å sitte på et rom der han skal si så mye stygge ting. Jeg unngår å møte han pga det. Syns det er skikkelig dårlig gjort av han å være så slem mot meg. Hva mer vil han? Han har fått det han ønsker. Og fått beskjed av meg om å ta opp problemer med meg direkete. Å ikke sitte der å si til han som har møte "eg syns det er jævlig dårlig gjort av deg å ta med barnet til frisøren, det er barnemisshandling å klippe tuppene på håret hennes". Si det til MEG og ikke meklingsmannen da, for ****** hi Anonymous poster hash: 20a2a...85e
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Kan du ikke bli med og si akkurat det da? En gang for alle? Dette fører ikke til noe, du får samvær da og da og du blir ikke med flere ganger. Og gjør det klart at hvis det blir sånn st han bare sitter og klager på deg så er møtet slutt. Anonymous poster hash: d2748...4e6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Jeg er sikkert en bedriten kjerring ja. Men tenk: Jeg spør "Er det nødvendig? Vi er voksne mennesker, vi bør klare å lage en avtale sammen. Du får de dagene du ønsker og tidspukt velger du. Annhver jul og påske, og annhver ferier, delt sommerferie.". Hva mer kan han ønske og si? Jeg får ikke gjort mer, jeg har gjort det jeg kan. Det blir overhode ikke bedre av å sitte på et rom der han skal si så mye stygge ting. Jeg unngår å møte han pga det. Syns det er skikkelig dårlig gjort av han å være så slem mot meg. Hva mer vil han? Han har fått det han ønsker. Og fått beskjed av meg om å ta opp problemer med meg direkete. Å ikke sitte der å si til han som har møte "eg syns det er jævlig dårlig gjort av deg å ta med barnet til frisøren, det er barnemisshandling å klippe tuppene på håret hennes". Si det til MEG og ikke meklingsmannen da, for ****** hi Anonymous poster hash: 20a2a...85e Sikkert to sider av denne saken....du er bare uskyldigheten selv? Anonymous poster hash: c2ddf...07b
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Han kan innkalle deg til mekling. Da må du møte opp. Anonymous poster hash: f84e2...aed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå