Gå til innhold

Blir helt ødelagt av mannen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært gift i mange år, han bedyrer at han elsker meg, er snill, omtenksom og en god far når han er til stedet. Problemet er bare at han ikke er til stede mer en 1 uke i måneden. Jeg har satt foten ned og ned, forklart behovet for at han er mer tilstede og han lover, tar noen grep så sklir det ut igjen.

Noe av fraværet er nødvendig mtp jobb og videreutvikling, mens 30-50% er hobby/lidenskap.

Jeg er så lei av å alltid være tilslutt på prioriteringslisten!! Jeg føler meg så lite verdt for han vil jo ikke være hjemme sammen med meg.

Vi har prøvd mye, vi snakker godt sammen (sier han selv i terapi) og jeg føler jo at vi har det bra i hverandres selskap, men det er tydeligvis ikke nok.

Akkurat nå kunne jeg ha skilt meg, men kommer jeg til å klare meg?

Vi har barn et stykke uti barneskolen, jeg er syk og på APP, min arbeidserfaring er en vits. Og hvis jeg klarer meg økonomisk, finnes det noen andre som er snille, omtenksomme menn som ikke løper rundt å dyrker seg selv mesteparten av tiden og i tillegg aksepterer min bagasje(mine barn)?

Jeg må ta er valg, enten fortsette i ekteskapet sånn som det er å dermed aksepterer at mannen er vekke mesteparten av tiden eller å gå, bli alenemor på APP... Hva skal jeg gjøre!?!

Anonymous poster hash: bc45d...00d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en hobby. Sett krav og slutt å la han behandle deg som en dørmatte. Be han om å vaske klær/hus. Si; i kveld kjære må du være hjemme, for jeg skal ut med en venninne. Ikke legg alt på mannen din, ta grep selv.

Anonymous poster hash: 620fd...2ac
Skrevet

Og hvis jeg klarer meg økonomisk, finnes det noen andre som er snille, omtenksomme menn som ikke løper rundt å dyrker seg selv mesteparten av tiden og i tillegg aksepterer min bagasje(mine barn)?

MÅ du ha en mann, da???

Anonymous poster hash: 01459...845

Skrevet

Få deg en hobby. Sett krav og slutt å la han behandle deg som en dørmatte. Be han om å vaske klær/hus. Si; i kveld kjære må du være hjemme, for jeg skal ut med en venninne. Ikke legg alt på mannen din, ta grep selv.

Anonymous poster hash: 620fd...2ac

Mannen vasker hus og hjem med glede den uken han er hjemme! Når det kommer til hobby så er det veldig vanskelig å planlegge noe som helst med en mann som aldri er hjemme på samme tidspunkt å booker kalenderen full før han snakker med meg om det er greit. Og jeg har satt krav, kanskje ikke det kommer godt frem i hovedinnlegget, men jeg setter krav å han følger opp i noen uker, kanskje måneder før det bærer avgårde i samme mønster igjen. Det virker som om det er kull umulig for mannen å gå glipp av noe.

Jeg føler at vi går i samme mønster hele tiden uten at jeg helt klarer å hoppe av(skilles) for vi har det jo bra når vi er sammen...

Vi er et anerkjent par i omgangskretsen så ingen ville tro at jeg var ulykkelig og jeg får meg bare ikke til å snakke med mine nære om dette.

Skrevet

Og hvis jeg klarer meg økonomisk, finnes det noen andre som er snille, omtenksomme menn som ikke løper rundt å dyrker seg selv mesteparten av tiden og i tillegg aksepterer min bagasje(mine barn)?

MÅ du ha en mann, da???

Nei, jeg må ikke ha mann. Jeg trives godt alene nå, men hvem vet når barna flytter ut å jeg ikke ser en levende sjel på ukesvis...

Skrevet

Lag en avtale da.

Du sier han booker kalenderen full, vel si klart ifra at nå ha han booket ferdig for en stund.

Kjøp en familiekalender for 2016 og heng den på veggen på kjøkkenet, si at f.eks tirsdag og torsdag er dine dager, de dagene kan han ikke planlegge noe.

Alt som planlegges må føres inn i kalenderen, pass på å føre inn noen ting selv også, et helgebesøk hos familie, kino med en venninne osv og mannen må sjekke kalenderen på kjøkkenet før han avtaler noe og føre inn sine avtaler der.

Ha hver dere farge, dine avtaler føres inn med rødt, hans med svart og barnas ting med grønt, så blir det veldig tydelig hvem som har flest avtaler.

Kanskje går det opp et lys for han, at han ser hva for en egotripp han triver med. Gjør han ikke det er det kanskje på tide å la han gå, da må han uansett tilpasse planene sine etter ungene. Skal han ha de f.eks 40% av tiden må den tiden vies barna og ikke egne hobbyer for da er ikke du der til å ta vare på dem....

Anonymous poster hash: 7fbb0...3a9
Skrevet

MÅ du ha en mann, da???

Du mannehater som svarer i alle trådene at man ikke må ha en mann, nei, man MÅ ikke. Men de fleste ønsker kjærlighet, en å dele livet med, nærhet, omsorg og sex. Litt vanskelig å få alt dette fra seg selv.

Anonymous poster hash: 1df0e...585

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...