Gå til innhold

andregangs og induksjon(fødsel)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal "induseres" og er litt nervøs. Er andregangs og fødte naturlig sist. Fra start til slutt tok det 16t. Hadde 2cm åpning og var moden i går. Tar det lang tid å bli satt igang? Til ungen er ute altså.. er redd. Kan ikke få smertelindring. :( :( :(

Anonymous poster hash: 2c9da...719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg gikk det veldig greit, var tredje barnet som ble satt igang da.

Jeg hadde 2-3 cm åpning og ble strippet på tirsdag.

Onsdag tok de vannet i 12-tiden på formiddagen og jeg fikk en del uregelmessige rier.

I 17-tiden satte de riestimulerende drypp og klokken 20.30 onsdag kveld ble hun født.

Jeg fødte helt uten smertelindring, det gikk helt greit. Riene på maks dose riestimulerende drypp er veldig intense og vonde, men hos meg var de også veldig effektive så jeg hadde fin fremgang og kom meg greit gjennom det hele.

Jeg var i veldig fin form etterpå, minst slitsomme av mine tre fødsler.

Anonymous poster hash: ead58...d85
Skrevet

Ble satt i gang andre gang. Første gang varte fødselen i 17 timer, den var grusom og reiene var det ikke noe pause mellom. Da jeg ble satt i gang skjedde det ingen verdens ting i løpet av dagen, og de bestemte seg for å skru av dryppet, da det var meldt så mange fødsler i løpet av natten. Da det var skrudd av, så gikk vannet, og 1,5 time etterpå var barnet ute. Og jeg hadde pause mellom riene den gangen her, så det var en helt annen opplevelse.

Anonymous poster hash: c6a29...333
Skrevet

Ble satt igang med begge. Første tok nesten 50 timer, mens andre kom på fire timer bare.

Anonymous poster hash: 4eec0...efc

Skrevet

Godt å lese for en nevrotisk fødeklar :)

Anonymous poster hash: 2c9da...719

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...