Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Hvilke rettigheter, muligheter har jeg om det går den veien? Vi eier et hus sammen, to felles barn jeg har et særkulsbarn. fikk noe støtte for det barnet for 8 år siden. Skal komme med flere opplysninger om det er relevant Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Du har krav på halvparten av verdiene dere har i sammen, en ekstra barnetrygd og bidrag fra far om du skal ha barna mer enn 50% Overgangsstønad, støtte til barnetilsyn og bostøtte er behovsprøvd, så om du kan søke om disse ytelsene kommer an på hva du tjener. Anonymous poster hash: 470d0...f77
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Takk for svar. Hvordan er låven ang å flytte med barna? Vi bor i dag på hans hjemsted, det vil ikke bære levlig for meg het om det blir skilsmisse.. Mitt hjemsted et tvers over landet. Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Takk for svar. Hvordan er låven ang å flytte med barna? Vi bor i dag på hans hjemsted, det vil ikke bære levlig for meg het om det blir skilsmisse.. Mitt hjemsted et tvers over landet. Anonymous poster hash: 2a075...4bf Det må dere bli enige om. Hvor gamle er barna? Dere må jo bli enige om en fordeling, og om du har tenkt å flytte tvers over landet kan det godt hende det er best for barna å bli igjen hos far på det stedet de har vokst opp og har sine venner, familie og rutiner. Om far velger å gå rettens vei og du tenker flytte, kan det godt være han vinner rettsaken fordi han ikke er den som vil rykke barna opp med rot Anonymous poster hash: 470d0...f77
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Begge felles barn er under tre år. Han er ikke istand til å ivareta barna alene (min mening). Basert på at han verken kan eller vil tilpasse jobb ettet å kunne levere og hente i bhg. mye oppfarende og sint, tar skjelden del i det daglige familielivet. Veldig opptatt av seg oh sine behov. er redd han vil sende barna mye og hyppig til sin mamma om han fikk mulighet. Hun har på sin side utsatt sin sønn for grov og lang misshandling i hjemmet samt grov mobbing utenfor hjemmet. Hun er svært opptatt av fasaden og få som vet om dette. Jeg tørr ikke stole på henne. Dette er veldig grovt og forenklet fortalt! Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Legge til at han har og har hatt økonomiske problemer. Kommer stadig i nye.. Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Begge felles barn er under tre år. Han er ikke istand til å ivareta barna alene (min mening). Basert på at han verken kan eller vil tilpasse jobb ettet å kunne levere og hente i bhg. mye oppfarende og sint, tar skjelden del i det daglige familielivet. Veldig opptatt av seg oh sine behov. er redd han vil sende barna mye og hyppig til sin mamma om han fikk mulighet. Hun har på sin side utsatt sin sønn for grov og lang misshandling i hjemmet samt grov mobbing utenfor hjemmet. Hun er svært opptatt av fasaden og få som vet om dette. Jeg tørr ikke stole på henne. Dette er veldig grovt og forenklet fortalt! Anonymous poster hash: 2a075...4bf Men da er det kanskje lite sannsynlig at han vil krige med deg om å få ha hovedomsorgen? Om du sier du vil flytte og enten må få ta barna med deg og han ha feriesamvær eller du drar alene og han må ha barna 100% og tilpasse jobb og fritid etter det, hva vil han velge? Anonymous poster hash: 470d0...f77
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Er stygt redd han vil ha omsorgen 100% for å sette de hos sin mor Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Takk for svar. Hvordan er låven ang å flytte med barna? Vi bor i dag på hans hjemsted, det vil ikke bære levlig for meg het om det blir skilsmisse.. Mitt hjemsted et tvers over landet. Anonymous poster hash: 2a075...4bf Låven?? Loven. Anonymous poster hash: 26e33...6ef
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Andre som har skilt seg og som vil dele sine erfaringer? Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Har en venninne som flyttet til Bergen for mannen. Hun er opprinnelig fra Oslo. De er i rettsak nå for hovedomsorgen for barna. For at hun i det hele tatt skal ha sjans til å få barna mest mulig må hun bli boende i Bergen. Retten har gitt tydelig tegn på at avgjørelsene blir basert på at barna blir boende der og midlertidig avgjørelse gikk i hennes disfavør for å forhindre at hun dro (sitat i avgjørelse). Anonymous poster hash: 79f1a...e08
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #12 Skrevet 4. november 2015 Hvor gamle er din veninnes barn? Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #13 Skrevet 4. november 2015 Hvor gamle er din veninnes barn? Anonymous poster hash: 2a075...4bf 5 og 2 Anonymous poster hash: 79f1a...e08
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #14 Skrevet 4. november 2015 Takk for svar Anonymous poster hash: 2a075...4bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå