Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Mannen har 3 barn fra før med to forskjellige damer.Vi har et sammen og et på vei.Vi har vært sammen i 4 år, men jeg klarer enda ikke føle at jeg er glad i barna..har vært så mye løgn og bedrag fra ene moren at jeg føler meg så bitter og sur og til tider ønsker at vi bare hadde våres felles barn!Men det er jo ikke barna sin feil hva moren gjør, men jeg vet ikke hvordan jeg skal ta tak i dette...hjelp?😢 Anonymous poster hash: 7717f...5da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Hjelper lite på med svangerskapsdepresjon😥 Anonymous poster hash: 7717f...5da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 7717f...5da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Du sier det selv,barna kan ikke noe for at mor/mødrene lyver og er lite voksne. Hev deg over det og ha fokus på hvordan dere har det og skal i deres felles hjem. Det er du og din mann som setter regler og grenser,skulle mødrene blande seg så må mannen sette de på plass. Jeg har barn og lever sammen med en som har to barn med 2 forskjellige,også der har spesielt den ene moren gjort sitt for å ødelegge,uten å lykkes. Finn på aktiviteter med barna,trenger ikke være mye og lenge,gi de oppgaver,la de forstå at du ser dem. Etterhvert vil du få noe i retur som bidrar til at du og barna får en tettere relasjon. Og for all del,vær rettferdig mot alle barna. Ting går seg til. Mannen og jeg har bodd sammen i 10 år og ting ble bedre etterhvert. Anonymous poster hash: 6fcd8...8ba
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Det er jo definitivt ikke barnas skyld at mødrene skaper trøbbel, de har heller aldri bedt om å bli født, eller få foreldre som har nye partnere. De er barn! De trenger kjærlighet og trygghet, kanskje føler de også at deres felles barn er viktigere for faren enn det de er, siden de ikke bor sammen. DU kan legge grunnlaget for en skikkelig stor og sammensveiset familie, for at barna dine skal ha gode relasjoner til søskenene sine i fremtiden! Hvordan hadde du følt det om det var dine barn som fikk en stemor som tenkte som deg? Anonymous poster hash: 660df...a6f
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Aksepter at du ikke er glad i dem og slutt tenke på det, ikke analyser så mye. Aksepter at de er en del av livet ditt og skal behandles med omsorg og respekt, som om du er en ansatt i barnehagen og skal ta deg av andres barn. Gjør det skikkelig, inkluder dem, vær snill med dem, ha omsorg for dem og sørg for at alle har det bra. Så skal du se følelsene sniker seg innpå deg etterhvert. Anonymous poster hash: 89043...0bc
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 For et godt svar!👏det gikk rett inn!Takk😃 Anonymous poster hash: 7717f...5da
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Ikke prøv å endre følelsene dine. Jobb med dem. For å bli glad i noen må man dele gode ting. Bruk ting med dem, og ha det litt gøy. Med tid vil du forhåpentligvis se at det positive veier opp for det negative. Anonymous poster hash: 79b6c...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå