Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Jeg er redd for dette, for jeg er et PMS troll, jeg kan styre meg til en viss grad, men det er som jeg blir iskald innvendig, liker ikke noen rundt meg og får et irriterende dårlig humør. Nå er jeg redd for å bli gravid, for om jeg skal gå slik i 9mnd, kommer jeg til å bli singel halvveis i graviditeten😱😱 Anonymous poster hash: 51170...e5b
Elsker livet Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Den psykiske tilstanden min var omtrent som PMS x 10.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Den psykiske tilstanden min var omtrent som PMS x 10.NEI!!!! Du må ikke si sånt😱😱😱😂😂😂 Da kommer jeg jo til å bli et MEGAmonster😔 Anonymous poster hash: 51170...e5b
Elsker livet Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Den psykiske tilstanden min var omtrent som PMS x 10.NEI!!!! Du må ikke si sånt Da kommer jeg jo til å bli et MEGAmonster Anonymous poster hash: 51170...e5b Ikke nødvendigvis. Har venninner som er like plaget med PMS som meg, men de har gjerne fått en pause fra hele greia som gravid.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Jeg har fem barn. I et par svangerskap har jeg vært generelt muggen og småamper, i de tre andre har jeg vært Mor Teresa. Til vanlig har jeg moderat/lett pms. (Lurer på om det er tilfeldig at telefonen prøvde å autocorrecte pms til ond...😳😜) Anonymous poster hash: 5f8bb...92c
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Mye lettere å takle når man vet hva som er årsaken. Mannen min har lært seg til å overse mine hormonelle utbrudd. Jeg har lært meg å forstå egne følelser. Sier høyt og tydelig at i dag er jeg irritabel, bær over med meg. Mannen har lært seg å bare jatte med når jeg er irrasjonell og dum... Er nå i tredje svangerskap, og det beste hittil. Har vært verst de første 8 ukene. Kan fortsatt ha litt humørsvigninger av og til, men er mye bedre nå enn i starten. Og veldig mye bedre enn ved PMS. Det viktigste for å unngå å bli veldig irritabel er å få hvilt nok. Merker at når jeg er sliten, trett eller sulten er jeg mye mer ustabil. Anonymous poster hash: 94ab9...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå