Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Framover eller bakovervendt? Anonymous poster hash: a3692...53a
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Vi har en forovervendt og en som kan være begge veier. Den er også forovervendt nå pga mannen "gidder ikke" å montere den bakover! Må ut med hele passasjersetet for å feste den da, men det er jo en engangsjobb! Jeg er virkelig ikke handy, ellers skulle jeg gjort det selv. Men jeg tør ikke å sitte i passasjersetet etter jeg selv har montert det. Anonymous poster hash: ab473...718
VE-G Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Maxi cosi mobi, bakovervendt. Lang gutt, men har fortsatt god plass, så regner med at han sitter bakovervendt til han er ihvertfall 4 år, gjerne lenger
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Vi har fremovervendt. Anonymous poster hash: 7d1f3...54d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Bakover. Britax MultiTech 2. Fordi det er lengst i ryggen og hun skal sitte bakover så lenge som mulig. Anonymous poster hash: a7e30...bea
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Bakovervendt i Besafe izi Combi. Blir ikke snudd før hun er gammel og tung nok for beltestol. Anonymous poster hash: ab8b7...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå