Gå til innhold

Hvor barn sover. Dette treffer rett i hjertet. Grusomt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke synd på de... de fikk holdt seg hjemme

Anonymous poster hash: 265b8...77b
Skrevet

Er du seriøs..? Leste du i det hele tatt artikkelen??

Anonymous poster hash: 537b4...84f

Skrevet

Skremmende holdning til andre mennesker.

Anonymous poster hash: f952c...c67

Skrevet

Stakkar små :(

Anonymous poster hash: f73ef...3cc

Skrevet

Hva i h***** feiler det deg? Rekner med du er ute etter å provosere, men dette er helt feil tidspunkt, og viser det bare som et forferdelig menneske!

Anonymous poster hash: cf500...d2d

Skrevet

Forferdelig trist.

Anonymous poster hash: 642f9...62d

Skrevet

Du har et veldig godt poeng! Barna burde visst bedre enn å flykte, eller enda verre bli født på flukt! Utrolig uansvarlige unger!!

Det er åpenbart at du, som er så heldig at du ikke er på flukt, fortjener fred og trygghet i vesentlig større grad enn disse uansvarlige ungene.

De kan tross alt takke seg selv, krigshissere som de er!

Anonymous poster hash: a7f7c...61d

Skrevet

er ikke synd på de... de fikk holdt seg hjemme Anonymous poster hash: 265b8...77b

Hvorfor er det alltid en eller annen klovn som må skrive sånne innlegg? Kanskje jeg er heldig, men jeg kjenner ingen IRL som ville så på bilder av barn som er fordrevet fra hjemmene sine av vold og overgrep; og svart noe så atalt som "de fikk holdt seg hjemme". Vet folk så lite? Sukk...

Skrevet

er ikke synd på de... de fikk holdt seg hjemme Anonymous poster hash: 265b8...77b

Hvorfor er det alltid en eller annen klovn som må skrive sånne innlegg? Kanskje jeg er heldig, men jeg kjenner ingen IRL som ville så på bilder av barn som er fordrevet fra hjemmene sine av vold og overgrep; og svart noe så atalt som "de fikk holdt seg hjemme". Vet folk så lite? Sukk...

Noen liker å provosere. Egentlig burde vi være glad for det da det holder debatten i gang. Om alle er enige faller interesse for et tema raskt, men når noen skriver noe provoserende vil flere delta og dermed holde temaet varmt.

Selv blir jeg fortvilet når jeg ser bildene. Det er en situasjon jeg ikke kan sette meg inn i, og det er en krise jeg kan gjøre lite med. Jeg bidrar som best jeg kan, men føler ikke at jeg gjør noen forskjell...

Skrevet

Så grusomt! Fine barna. Det er helt forferdelig med så mange ødelagte liv! Og her sitter vi og bekymrer oss for de få flyktningene som kommer til Norge...

Anonymous poster hash: 2c6a7...f18

Skrevet

:o

Har du sett bilder av hvordan det ser ut "hjemme" nå om dagen?

Skrevet

Selvfølgelig er det synd på barna, men hvorfor hjelper ikke FN og alle hjelpeorganisasjonene til med prevensjonsmidler slik at det ikke blir født så mange barn i katastrofeområder.

Anonymous poster hash: 7060e...6b1
Skrevet

Selvfølgelig er det synd på barna, men hvorfor hjelper ikke FN og alle hjelpeorganisasjonene til med prevensjonsmidler slik at det ikke blir født så mange barn i katastrofeområder.

Kunne ikke vært mer enig!

Anonymous poster hash: 00598...7f0

Skrevet

Har det falt deg inn at mat, vann, klær og medisiner er hakket høyere prioritert enn prevensjon?

Anonymous poster hash: a7f7c...61d

Skrevet

Hvor mange barn får syrere i snitt? 2,7. Ett barn mer enn Norge. 

Regner med at du som er så opplyst vet at så fort man får ned spedbarnsdødeligheten så synker fødselsratene, når man i tillegg får utdannet mor går den ytterligere ned. Så det man trenger først er vann, såpe, medisin og mat. 

Skrevet

Hvor mange barn får syrere i snitt? 2,7. Ett barn mer enn Norge.

Regner med at du som er så opplyst vet at så fort man får ned spedbarnsdødeligheten så synker fødselsratene, når man i tillegg får utdannet mor går den ytterligere ned. Så det man trenger først er vann, såpe, medisin og mat.

Nå har det jo ikke alltid vært krig i Syria heller; skulle folk med full jobb, hus og ektefelle la være å få barn i tilfelle det skulle bli krig om noen år?? Da burde jo vi også la være, i tilfelle samfunnet vårt går adundas om 10 år?

Skrevet

Kunne ikke vært mer enig!

Anonymous poster hash: 00598...7f0

Eller så bør de kanskje la være å ha sex,iallefall der det allerede er krig.

Mannfolka burde vært kastrert for lengst når de mener de har krav på sex og samtidig nekter prevensjon.

Forøvrig syns jeg bildene er usedvanlig ekte og på en bisarre måte flotte,men ufattelig triste.

Et lite barns øyne lyver ikke :'(

Anonymous poster hash: 0a9db...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...