Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 http://www.bt.no/100Sport/fotball/10-aringer-spiller-kamp-klokken-10-lordag-kveld-631057_1.snd Anonymous poster hash: 53895...361
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Ikke greit, ikke greit i det hele tatt! Som skrevet, dette er etter leggetid for min 10åring (også i helg) Trist er det. Anonymous poster hash: 12e25...c22
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Trist? Det er en kveld. De tar ikke skade av det. Jeg var selv på en slik cup. Der vi spilte sent. Var kjempe gøy og stas. Hysteriske foreldre. Hi Anonymous poster hash: 53895...361
Plutselig_gravid Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 En lørdag i året går dette helt fint for en vanlig 10 åring. Jeg var på nattcuper i samme alder. Årets høydepunkt Foreldre kan vel avstå fra rødvinskosen sin en kveld vel.. Og de som må skaffe barnevakt pga yngre barn... Man må ikke være med på absolutt ALT barna holder på med til en hver tid. Poden bør tåle at bare en av foreldrene stiller den ene gangen. Evt. en bestemor, tante eller foreldre til en av lagkameratene. Hysteri.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 I utgangspunktet tenker jeg at det er for sent, men at det går greit siden det tross alt er en lørdag og fri dagen etter. Det som kan være en utfordring er jo at ikke alle 10-11 åringer er like opplagt såpass sent på kvelden. Min 10 (snart 11)-åring hadde nok klart det helt fint, men jeg vet om andre på samme alder som omtrent hadde spilt i søvne Anonymous poster hash: cbe51...a21
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Ikke greit, ikke greit i det hele tatt! Som skrevet, dette er etter leggetid for min 10åring (også i helg) Trist er det. Anonymous poster hash: 12e25...c22 Trist? Er aldri 10-åringen oppe etter klokken 22, hva med nyttårsaften? Herlighet, det er jo bare gøy og spennende for ungene, det er snakk om en lørdag. Jeg spilte nattcup på samme alder, var kjempemorro Anonymous poster hash: 661c2...cf6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #7 Skrevet 4. november 2015 Ikke greit, ikke greit i det hele tatt! Som skrevet, dette er etter leggetid for min 10åring (også i helg) Trist er det. Anonymous poster hash: 12e25...c22 Haha. Trist? Himmel altså. Vet du hva ordet betyr? Du er vel typen som vurderer å ringe BV når naboungene har hull i buksa. 🙊 Anonymous poster hash: 30c10...1f6
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #8 Skrevet 4. november 2015 Syns det er helt greit. Spilte nattcup på samme alder og det var kjempegøy. Anonymous poster hash: b086a...e6d
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #9 Skrevet 4. november 2015 Hvis det er noe som skjer en gang og det samme laget som spiller så sent ikke spiller på formidagen også tror jeg bare det er gøy for ungene. Fast treningstid så sent ville vært uaktuelt for mine barn, men et "sprell" nå og da er bare gøy. For noen uker siden spilte min åtteåring konsert klokken ti om kvelden og hun har også vært på både idretssamlinger og musikksamlinger der de har hatt opplegg sent om kvelden. Det er stor stas, men det er lov å være trøtt dagen etter. Anonymous poster hash: d8437...797
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #10 Skrevet 4. november 2015 Jeg synes ikke det er noe problem at barna er oppe så sent. Men min datter spiller elendig på kvelden, da er hun rett og slett for sliten. Hun går ned for telling for hver liten dult, det er rett og slett ikke noe kjekt. Anonymous poster hash: bf400...cf4
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #11 Skrevet 4. november 2015 Jeg husker vi spilte en kamp kvart på tolv en gang da håndballaget var på cup i Ål. Var vel 10-11 år da, og eneste var at vi var kjempetrøtt når kvelden kom. Ble til at treneren vår sa at vi for en gangs skyld kunne spise sukker på dagen før kamp, så vi spiste masse sjokolade for å få opp energien. Husker det bare som positivt, selv om det var litt sent. Var snakk om én kveld, så jeg ser ikke problemet. Heldigvis for oss var motspillerne like trøtt Anonymous poster hash: ce79d...f3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå