Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 ...jeg er 16+2 uker på vei og hatt ekstrem svangerskapskvalme frem til den siste uken. Nå er jeg ganske bra og begynner å bli bekymret for en MA. Har svake symptomer ellers; noe oppblåst mage og klar væske fra brystene. Jeg har mistet 4 ganger tidligere, derfor denne bekymringen. Selv om det sies det er normalt I 2.trimester blir jeg litt usikker. Hva er deres erfaringer? Anonymous poster hash: cfb15...e81
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Kvalmen kan fint slippe taket rundt den tiden Jeg har hatt hyperemesis i tre svangerskap, da kastet jeg opp frem til fødsel (dagen etter med den ene). I de to andre svangerskapene har jeg "bare" vært veldig kvalm, da sluttet jeg å kaste opp rundt uke 17. lykke til! Uansett ikke lenge til oul, hvis du er bekymret. Eller du får sikkert ekstra oppfølging? Snart kjenner du daglig liv også Anonymous poster hash: 6e901...b79
TPK Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Jeg skjønner godt bekymringen din, jeg er litt i samme situasjon bortsett fra at jeg ikke har vært så kvalm. Men nå kan det ikke være lenge igjen til OUL for deg? To uker? Prøv å senke skuldrene og tenk positivt! Sannsynligvis får du snart se en sprell levende baby på skjermen! Du har jo statistikken på din side når du er kommet så langt. Det er vel også lite sannsynlig at det samme skal skje igjen. Hvis du absolutt ikke klarer å vente til OUL kan du jo be legen måle hcg og se om det stiger normalt. Det bør ikke være noe.problem med din historie. Selv er jeg 14+3 i dag og skal på UL på mandag. Har hatt MA der fosteret døde i uke 14 tidligere, så jeg er naturlig nok dritnervøs!
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Tusen takk for oppmuntrende svar. Jeg burde bare nyte den kvalmefrie tilværelsen. Jeg var på UL for 2 uker siden, da var alt bra. Så jeg burde roe meg på det. Skal på OUL I uke 18 så det er ikke så lenge til😊 Hilsen HI Anonymous poster hash: cfb15...e81
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Selv er jeg 14+3 i dag og skal på UL på mandag. Har hatt MA der fosteret døde i uke 14 tidligere, så jeg er naturlig nok dritnervøs! Lykke til. ..Hilsen HI Anonymous poster hash: cfb15...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå