Gå til innhold

Dei som virkelig trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg påpekt tidligere her, men det er bare blitt blåst bort av de fleste.

Jeg vil heller hjelpe de mange der ute enn å ta inn noen få utvalgte til Norge. Det er langt mer medmenneskelighet i å hjelpe alle de andre. Bare ikke på dib.

Anonymous poster hash: 51d16...a96
Skrevet

Får det ikkje. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2015/11/03/194881099/norske-bistandskutt-kan-ramme-millioner-av-verdens-fattige

Kven ville dokke ha støtta, detta eller dei rike som klara og komme seg til Norge ?Anonymous poster hash: 10df9...5d6

Hva er det du prøver å si? Kanskje du skulle prøve en gang til? På norsk, denne gang. Anonymous poster hash: 6e8ea...5cf

Ok trang i nøtta.

Anonymous poster hash: 10df9...5d6

Skrevet

Dette har jeg påpekt tidligere her, men det er bare blitt blåst bort av de fleste. Jeg vil heller hjelpe de mange der ute enn å ta inn noen få utvalgte til Norge. Det er langt mer medmenneskelighet i å hjelpe alle de andre. Bare ikke på dib. Anonymous poster hash: 51d16...a96

Er så enig med deg. Detta fortrenger mangen no. Dei som virkelig trenger hjelp får ikkje.

For detta vil ingen snakke om. Uteliggaran får dei brakker med varm mat og god seng og sove i.

Skrevet

Får det ikkje. http://www.abcnyheter.no/nyheter/2015/11/03/194881099/norske-bistandskutt-kan-ramme-millioner-av-verdens-fattige

Kven ville dokke ha støtta, detta eller dei rike som klara og komme seg til Norge ?Anonymous poster hash: 10df9...5d6

Hva er det du prøver å si? Kanskje du skulle prøve en gang til? På norsk, denne gang. Anonymous poster hash: 6e8ea...5cf
Ok trang i nøtta.

Neida, det er du nok ikke. Du har bare litt problemer med å uttrykke deg skriftlig.

Anonymous poster hash: 6e8ea...5cf

Skrevet

Det jeg lurer på:

Hva tenker dere "hjelpe flere der de er"- folka at vi skal GJØRE med de som kommer hit, da? Si at de må gå hjem igjen?

Og når regjeringen velger å kutte i bistandsmidlene for å betale for asylsøkerne - og resten av Europa gjør det samme - hva tror dere skjer da? Får vi hjulpet dem "der de er" da?

To tanker i hodet samtidig er greia.

Og vet dere: vi lever et liv i overflod sammenlignet med mesteparten av jordas befolkning. Det kan faktisk ikke fortsette, selv om vi er født inn i luksusen og oppfatter den som en rettighet.

Anonymous poster hash: 3a11c...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...