Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 For ett par mnd siden møtte jeg en mann som jeg har hatt veldig god kjemi med. Alt gikk vel egentlig på den "rette" måten med date og utallige møter før vi hoppa til køys sammen. Så innimellom her ble jeg ordentlig syk, og lurer på om det kan ha tatt noe av effekten fra p-pillene? Har ikke tenkt over dette, og nå står jeg her med positiv test i hånden.Jeg lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre nå Det er stor aldersforskjell på oss, og vi har heller ikke pratet noe om noe forhold eller lignende. Dette er virkelig ikke noe jeg ønsker, og lurer på hva jeg skal gjøre.Jeg skjønner såklart at det kan bli barn av sex, og at ingen prevensjon er 110% sikkert. Men nå står jeg her med skjegget i postkassen, og lurer på hva jeg skal gjøre og eventuelt hvordan jeg skal si det. Anonymous poster hash: 4d07e...c57
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Du må finne ut om du vil beholde barnet eller ikke, bare du kan ta den avgjørelsen. Så må du bare fortelle mannen at du er blitt gravid og hva du har tenkt å gjøre med det. Snakk sammen. Dere har hatt sex sammen og kjent hverandre en stund, da bør det ikke være så vanskelig å snakke sammen. Om du sliter med hva du vil så ring Amathea eller lignende. Anonymous poster hash: c0fc9...45d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Stor klem! Finn noen å snakke om det med, du trenger støtte :-) Anonymous poster hash: 94999...eaa
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Hvis du tenker å ta abort, så er det ikke noe du trenger å involvere ham i. Men om du er usikker og føler at det er en avgjørelse du ønsker å inkludere ham i, så kan du forklare at du har gått på p-pillen, men likevel har du blitt gravid, og at du ønsker å vite hva han tenker om dette. Hvis du har tenkt å beholde, så må du aldri legge det frem som om det er noe annet alternativ. Bare informere at du har uheldigvis blitt gravid til tross for p-piller, og at du håper på hans støtte fordi du ikke klarer å gjennomføre en abort. Mange kvinner blir uplanlagt gravide. Du må bare finne den løsningen som føles riktig for deg. Det er nok både en vond og vanskelig situasjon for deg å være i. Men du kommer deg nok gjennom dette. Klem! Anonymous poster hash: 12724...979
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Alder er ingen hinder. 17 år eldre er min gubbe og ingen problem. Gjør som dei andre sier og lykke til. Anonymous poster hash: 42070...a6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå