Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Er det noen som vet om det går noe med høy feber og hoste i Bergen? Gutten vår på ti år har hatt feber i 3 dager nå, og i kveld var den på 39,8. Har har hoste, men ikke vondt i kroppen så da er det vel ikke influensa? Bør vel kanskje gå til legen i morgen, men han er mye bedre på dagtid og så stiger feberen til kvelden igjen. Anonymous poster hash: 6ac99...443
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Feber og hoste "går" året rundt hele året. Er ikke egen sesong for det i Bergen eller andre plasser. Anonymous poster hash: fa3f4...516
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Lurt å gå til legen ja. Jeg hadde kun feber på kveldstid og fikk påvist lungebetennelse. Bedre med en gang for mye 😊 Anonymous poster hash: 01dff...768
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 3 dager med så høy feber = legesjekk Her har en av ungene hatt hoste, men ikke noe særlig feber. I Bergen. Anonymous poster hash: 3d78f...5e1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Mannen har også hatt det, det var lungebetennelse. Sykemeldt i to uker 😔 Anonymous poster hash: 81049...bd9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 I Bhg der jeg jobber er det mye sykdom blandt barna for tiden. Dette er slik du beskriver( forferdelig hoste og feber ) mine barn er også hanglete med hoste. Men har ikke hatt noe feber enda. Går bare å venter på at de skal bli syk:( Jeg bor i Bergen . Anonymous poster hash: 62d67...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå