Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hvor mange personer hadde du med inn når du fødde? Satt det flere ute og ventet i mellomtiden? Er du fornøyd med hvor mange du hadde med? Anonymous poster hash: d3310...5cb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Det heter ikke "fødde" Min samboer var med. Thats it! Alle andre er hjemme å venter. Anonymous poster hash: cf29a...ff8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Hvor mange personer hadde du med inn når du fødde? Satt det flere ute og ventet i mellomtiden? Er du fornøyd med hvor mange du hadde med? Anonymous poster hash: d3310...5cb Det er bare på amerikanske filmer at hele familien sitter ute i et venterom. Anonymous poster hash: cf29a...ff8
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Det heter ikke "fødde" Min samboer var med. Thats it! Alle andre er hjemme å venter. Anonymous poster hash: cf29a...ff8 Da beklager jeg det:) Jeg sier "fødde" i min dialekt, så da blandet jeg:) Anonymous poster hash: d3310...5cb
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 På Ullevål får du ikke ha med deg mer enn 1. Jeg hadde med mannen min begge gangene jeg har født. Også var jeg med når niesen min fikk sin sønn.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Faren til barnet Anonymous poster hash: c4606...85c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Hvor mange personer hadde du med inn når du fødde? Satt det flere ute og ventet i mellomtiden? Er du fornøyd med hvor mange du hadde med? Anonymous poster hash: d3310...5cb Det er bare på amerikanske filmer at hele familien sitter ute i et venterom. Anonymous poster hash: cf29a...ff8 Jeg skal føde for første gang og vet derfor ikke hvordan det er med sånt. Og det er derfor jeg også spør. Kan man ikke bare svare på spørsmålet..? Anonymous poster hash: d3310...5cb
Marriet Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Mamma var med på min fødsel og det er jeg så evig glad og takknemlig for. Hadde ikke noen barnefar å ta med, men mamma var den perfekte ledsager! Hun sa dessverre at hun aldri kom til å gjøre det igjen da, det var visst litt for heftig
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Kun barnefar. Prøvde å holde alt hemmelig til barna var født Anonymous poster hash: e78f2...f61
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Sjekket det opp, og jo, man kan skrive fødde. Anonymous poster hash: d3310...5cb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Hvor mange personer hadde du med inn når du fødde? Satt det flere ute og ventet i mellomtiden? Er du fornøyd med hvor mange du hadde med? Anonymous poster hash: d3310...5cb Det er bare på amerikanske filmer at hele familien sitter ute i et venterom. Anonymous poster hash: cf29a...ff8 Jeg skal føde for første gang og vet derfor ikke hvordan det er med sånt. Og det er derfor jeg også spør. Kan man ikke bare svare på spørsmålet..? Anonymous poster hash: d3310...5cb Ja det gjorde jeg jo? Anonymous poster hash: cf29a...ff8
klishe89 Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Mannen min (far til barnet). Det blir kun han neste gang og.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 Virker som de fleste kun tar med mannen:) det er også det jeg har tenkt, men så vil jeg også ha med mamma.. Men når kom nærmeste familie på besøk etter fødselen? Hi Anonymous poster hash: d3310...5cb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Samboer og mamman min :-) Anonymous poster hash: 7d1de...f0d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #16 Skrevet 3. november 2015 Det satt ingen å ventet heldigvis. Har hatt med mannen hver gang, og kun han. (Jm og barnepleier var der selvsagt) Jeg hadde planer om å ha med svigermor, for første var nemlig veldig syk når han ble født, og vi fikk ikke så mye info, og alt var ganske stress,, vi ante ikke om dette kunne skje med andremann og. Så hadde planer om å ta henne med som en hjelper, og sånt, men hun rakk det ikke.. Anonymous poster hash: 04829...0fe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #17 Skrevet 3. november 2015 Det heter ikke "fødde" Min samboer var med. Thats it! Alle andre er hjemme å venter. Anonymous poster hash: cf29a...ff8 Det heter ikke "å venter". Strengt tatt er alle dine tre setninger gramatisk sett ganske absurde når du blander både presens, preteritum samt engelsk på den måten du gjør. Ganske festlig at du kritiserer hi. Hi - jeg hadde med min mann. Det ville ikke føles naturlig å ha med noen andre på fødselen; altfor intim og personlig opplevelse, synes jeg. Anonymous poster hash: cca44...d94
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #18 Skrevet 3. november 2015 Fikk besøk dagen etter og dagene etter det. Det rant inn besøk hele tiden omtrent av venner også, det blei alt for mye besøk, å jeg knakk helt sammen på sykehuset fordi jeg blei så sliten. Anbefaler deg å se an hvordan formen din er, før du får masse besøk utenom de aller nærmeste :-) Anonymous poster hash: 7d1de...f0d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #19 Skrevet 3. november 2015 Fant ut nå at på det sykehuset jeg skal føde på så får ikke venner eller tanter/onkler lov til å komme på besøk. Besteforeldre og oldeforeldre får kun en time per dag og far får være der hele tiden, foruten om mellom 13:30-16:00:) Utrolig deilig for min del, så slipper jeg å være den som bare virker sær! Hi Anonymous poster hash: d3310...5cb
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #20 Skrevet 3. november 2015 Jeg var alene omtrent fra unnfangelsen, så jeg vurderte veldig lenge om jeg skulle føde alene men jeg har en veldig engasjert mor som virkelig ønsket å være med, så hun ble med. Jeg angrer ikke. I ettertid hadde jeg syntes det hadde vært sært ensomt og sårbart å være der alene. Derimot hadde jeg sagt i fra at jeg ønsket å si i fra hvis jeg hadde lyst på besøk på sykehuset, noe jeg ikke gjorde.. så fikk to dager for meg selv sammen med verdens fineste datter samt at hormonene/ voldsomme følelser fikk roe seg litt før jeg reiste hjem og hadde åpent hus i nærmere to uker med besøk. Anonymous poster hash: 932a3...362
shari_z Skrevet 3. november 2015 #22 Skrevet 3. november 2015 Med nummer 1: mannen min Nummer 2: mannen og mamma (hun rakk å komme hit fra USA 10 timer før jeg fødte) Nummer 3: mannen og mamma (kom hit én uke før fødselen) Nummer 4: mannen og bestevennine som tok bilder (mamma rakk denne ett døgn før, men ble forkjølet på flyet og valgte å stå over) Veldig fornøyd med hvordan det ble. Var mest viktig for mamma at hun var med; hun satt helt stille i et hjørne og ventet. Fordi hun ønsket det så sterkt, ønsket jeg da å ha henne med.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #23 Skrevet 3. november 2015 De to første var far med, og de nærmeste slekt trippet hjemme og ventet. Nr tre var far med og så viste de andre at jeg dro, men var overrasket over hvor raskt det gikk, så de rakk ikke å trippe. Nr fire gikk så kjapt at de fikk bare beskjed om at nå var han kommet, hjemme, faren var heldigvis hjemme og tok imot. Anonymous poster hash: 0f320...b3c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #24 Skrevet 3. november 2015 På første hadde jeg samboer og mamma (hun var på jobb). Med nr to bare samboer fordi mamma måtte passe største. Anonymous poster hash: 10ef0...963
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #25 Skrevet 3. november 2015 Hadde med mannen. Nektet å ta imot besøk. Ville nyte tiden med baby alene. Stoppet innom mine foreldre + svigers på veien hjem dagen etter. Alle 4 gangene. Hater å få besøk i barseltiden, liker ikke at folk fingrer borti den lille. Se til at gamle damer ikke stapper fingrene dine inn i munnen på baby, at alle vasker seg etc. Er ikke hysterisk. Men er ikke nødvendig å utsette helt små for unødig smittefare. Anonymous poster hash: a6a4b...510
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå