Gå til innhold

Hvor høy er din 2009-modell?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oi, så mange høye barn! Min er jente født i september 09. Vet ikke eksakt hvor høy hun er nå, men bruker str 110/116 i klær.

Anonymous poster hash: c508a...6c1

Kan trøste deg med at min har noen bukser i 98 ennå og mesteparten i 104. Han er 5.5

Anonymous poster hash: 7bd8e...d31

Sorry at jeg ikke svarer på HI, men må flire litt. Min gutt på 3 år bruker 116 😁
Applaus til deg. Herregud.
Hehe, tenkte det samme! Snakke om å drite seg ut, og det med nick.

Anonymous poster hash: d6b32...7ea

Jøsses, for en reaksjon. Det var ikke vondt ment, var bare for å vise at barn er forskjellige. Det var tydelig vanskelig å forstå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, så mange høye barn! Min er jente født i september 09. Vet ikke eksakt hvor høy hun er nå, men bruker str 110/116 i klær.

Anonymous poster hash: c508a...6c1

Kan trøste deg med at min har noen bukser i 98 ennå og mesteparten i 104. Han er 5.5

Sorry at jeg ikke svarer på HI, men må flire litt. Min gutt på 3 år bruker 116 😁
Applaus til deg. Herregud.
Hehe, tenkte det samme! Snakke om å drite seg ut, og det med nick.

Anonymous poster hash: d6b32...7ea

Jøsses, for en reaksjon. Det var ikke vondt ment, var bare for å vise at barn er forskjellige. Det var tydelig vanskelig å forstå...

Jeg tok det absolutt ikke ille og skjønte hva du mente😊😊😊

Hilsen mamma til 5.5 åring med 98 i bukse...

Liten, men verdens største sjarmør

Skrevet

Januar 09 jente, var 137 cm på kontrollen på skolen i høst. Hun er lengst på trinnet.

Skrevet

Septemberjente. En stund siden vi målte, men har alltid ligget litt under i forhold til klesstørrelsene. Var vel 105 cm da hun var fem og tipper hun nå er ca 112-114. Bruker 110/116 i str. Har fortsatt en del gensere i 104 hun passer.

Hun er blant de minste jentene i klassen. Tenker det er to-tre stykker som er mindre, hvorav en av dem er veldig lita. Som en 4 åring omtrent...

Anonymous poster hash: e4421...2ad
Skrevet

Jente, oktober. 117 cm.

Anonymous poster hash: 4a9e6...908

Skrevet

Gutt født i desember. 109 cm. Minst på hele skolen, både i alder og høyde, men han tar det igjen på veldig mange andre måter :)

Anonymous poster hash: 6f249...407

Skrevet

Gutt, juli, 127

Anonymous poster hash: c55ff...e63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...