Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Jeg har fått beskjed om at en ting jeg har kjøpt ikke lenger er tilgjengelig, og at om jeg ikke har mottatt varen må jeg åpne case. Men hvordan gjør jeg det? Jeg vet ikke hva selgeren het, det står ikke i meldingen, og når jeg forsøker å åpne i mine kjøp står det bare ikke tilgjengelig... Går det ikke an å åpne case via appen?
EnUndreneMor Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 anbefaler deg å melde deg inni facebookgruppen Ebay for kvinner. der får du all den hjelpen du ternger, jeg er ikke noe god på dette selv, men henviser deg dit
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 3. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg har ikke fb for tiden 🙈 men takk likevel 😊
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Da må du bare gå gjennom mailen din å sjekke hvert kjøp du har gjort. Anonymous poster hash: 16c92...eb3
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Hvor lenge siden er det siden du gjorde kjøpet og når skulle den ha vært hos deg? Anonymous poster hash: 95c43...753
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå