Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Kan man søke og få jobb i barnevernet om man er utdannet adjunkt? Anonymous poster hash: 48d29...2a2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Hehe, skjønner at man kan søke. Vet ikke hvorfor jeg skrev det.. Men kan man få jobb? Anonymous poster hash: 48d29...2a2
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 I teorien ja. Det er ikke krav om autorisasjon eller spesiell utdanning slik i utgangspunktet. Men sjansen er veldig liten for faktisk å få jobb, sikkert noe høyere om du søker på steder hvor det er mangel på kvalifisert personale. Jeg har fulgt jobbmarkedet i Oslo i noen år, her er det alltid spesifisert at man skal være utdannet barnevernspedagog eller sosionom. De jeg har jobbet med i samme by er stort sett det, men jeg vet om et par lærere (usikker på akkurat utdanning), de har vært i yrket lenge. Også et par stykker med sosialpedagogisk utdanning fra andre land. Anonymous poster hash: a44c3...650
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå