Gå til innhold

Mannen blir med på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når lan blir satt igang med medisiner, så blir vel mannen med? Er moden med 2cm åpning, og strippet. Om ikke fødselen starter blir jeg satt igang nærmere helga. Jordmor mente det ikke ville drøye noe særlig når jeg blir satt igang, så da er det vel lurt at mannen blir med meg hele dagen? Jeg blir jo innlagt. Men takler ikke innleggelse alene, pga ptsd.

Anonymous poster hash: 525d8...c11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt opp til deg og ham. Men det høres jo fornuftig ut om du ikke takler innleggelse alene og faktisk skal innlegges.

Anonymous poster hash: 355bd...657
Skrevet

Jeg var innlagt en uke før termin, og når de planla igangsetting sa de fra så mannen min kom seg på sykehuset, han var på jobb i Finnmark. Han var med fra første stund :-) Så ja mannen din skal selvsagt være med :-)

Lykke til! :-)

Anonymous poster hash: 3677a...846

Skrevet

Jeg var innlagt en uke før termin, og når de planla igangsetting sa de fra så mannen min kom seg på sykehuset, han var på jobb i Finnmark. Han var med fra første stund :-) Så ja mannen din skal selvsagt være med :-)

Lykke til! :-)

Han bodde forresten på pasient hotellet, der var jeg også fram til vi ble satt igang :-)

Skrevet

Jeg hadde 2-3 cm åpning da jeg ble satt igang ved at de tok vannet i 11-12 tiden på formiddagen. Fikk en del rier av det, men litt uregelmessig. I femtiden på ettermiddagen hadde jeg 5 cm åpning og fikk riestimulerende drypp. Klokken halv ni på kvelden ble barnet født.

Mannen var der sammen med meg hele dagen. Leverte barna i barnehagen om morgenen og kom til sykehuset. Han hadde selvfølgelig ikke blitt jaget hjem før fødselen var over. Mamma hentet barna i barnehagen og dro hjem til oss med dem for å gi dem middag osv, hun la de i sine egne senger om kvelden.

Mannen ble på sykehuset til 22-23 tiden på kvelden, da dro han hjem til ungene som sov og avløste mamma. Han kunne ikke overnatte på sykehuset for de få familierommene de har er forbeholdt førstegangsfødende (det var heller ikke aktuelt for oss siden det hele tiden var meningen han skulle hjem til de eldre barna)

Anonymous poster hash: 50b38...91d
Skrevet

Jeg ble satt igang om kvelden, han måtte reise hjem og komme tilbake dagen etter.

Ballongen skulle være der og modne meg opp, så han fikk reise hjem å sove.

Anonymous poster hash: d174b...49c

Skrevet

Jeg skulle bare på kontroll (mannen var med) og vi ble sendt rett opp på føden for igangsettelse. Han var der de to døgnene det tok.

Skrevet

Jeg ble satt igang om kvelden, han måtte reise hjem og komme tilbake dagen etter.

Ballongen skulle være der og modne meg opp, så han fikk reise hjem å sove. Anonymous poster hash: d174b...49c

Ok. Blir satt igang morgen, med medisiner, ikke ballong.

Anonymous poster hash: 525d8...c11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...