Gå til innhold

Teit spørsmål, men.. De nettingtrusene

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal hives ikke sant? De man får på sykehuset

Anonymous poster hash: fe730...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja :)

Anonymous poster hash: fad61...247

Skrevet

Mener jeg la mine til vask sammen med håndklær o.l, men vet ikke hva de gjorde med dem etterpå.

Anonymous poster hash: f1b11...b10

Skrevet

Det bør være engangs, men vet at mange sykehus vasker de og bruker de om igjen.

Skrevet

Jeg tok de med hjem jeg og kokvasket de. Deilige truser som er kjekt å ha om man trenger det en dag:-p

Anonymous poster hash: 7f606...765

Skrevet

Jeg tok de med hjem jeg og kokvasket de. Deilige truser som er kjekt å ha om man trenger det en dag:-pAnonymous poster hash: 7f606...765

Uuh. Blødde du lite? Mine så ut som de hadde vært med i en skrekkfilm

Anonymous poster hash: fe730...584

Skrevet

Mistet mye blod under fødsel, men ikke så alt for mye i dagene etterpå. Sluttet å blø etter 1 uke. Jeg brukte bleie+bind hele tiden på sykehuset, samt at jeg spurte om ekstra truser da jeg ikke fikk plass nedi vanlige truser med bleie:-p Så da skylte og tørket jeg trusene før jeg la dem med resten av skittentøyet som skulle hjem.

Skrevet

På sykehuset her blir de kokt og brukt på nytt...

Anonymous poster hash: 70b74...d99
Skrevet

Mistet mye blod under fødsel, men ikke så alt for mye i dagene etterpå. Sluttet å blø etter 1 uke. Jeg brukte bleie+bind hele tiden på sykehuset, samt at jeg spurte om ekstra truser da jeg ikke fikk plass nedi vanlige truser med bleie:-p Så da skylte og tørket jeg trusene før jeg la dem med resten av skittentøyet som skulle hjem.Anonymous poster hash: 7f606...765

Fikk du bleier hele uken? Jeg fikk kun bleie første dagen etter fødsel, spurte om jeg kunne få flere, synes de var veldig behagelig og jeg blødde såpass mye, da fikk jeg beskjed om å heller ta to bind, siden bleiene var så tette og ga lite luft. Jeg frykter at det var mere et økonomisk spørsmål og blei rimelig snurt. Ikke behagelig med to bind i trusa og lekkasjer... Beklager avsporing.

Anonymous poster hash: c5388...6e7

Skrevet

På sykehuset jeg jobber blir de kastet etter bruk. Men hender noen kommer tilbake fra vask, og da blir dem brukt igjen hvis de ellers er hele :)

Anonymous poster hash: 2eb69...557
Skrevet

De kan trygt kastes etter bruk, men de tåler å bli vasket noen ganger.

Skrevet

Fikk du bleier hele uken? Jeg fikk kun bleie første dagen etter fødsel, spurte om jeg kunne få flere, synes de var veldig behagelig og jeg blødde såpass mye, da fikk jeg beskjed om å heller ta to bind, siden bleiene var så tette og ga lite luft. Jeg frykter at det var mere et økonomisk spørsmål og blei rimelig snurt. Ikke behagelig med to bind i trusa og lekkasjer... Beklager avsporing.Anonymous poster hash: c5388...6e7

Jeg fikk to hvis jeg husker riktig, samt at jeg tok en fra tralla i gangen hvor det lå bleier til mor og barn, babyklær,gulpekluter osv. Lå på pasienthotellet på St. Olav.

Skrevet

Her på sykehuset kunne vi selv gå å forsyne oss av det vi trengte fra lintøyskapet; bleier, bind, engangstruser osv......

Trusene er engangs, men tåler fint noen runder i vaskemaskina. Jeg kjøpte en pakke med fra apoteket til å bruke hjemme. Vasker de i vaskemaskinen, og det funker som bare det!

Anonymous poster hash: 35a2e...bfe

Skrevet

Har aldri opplevd at de har blitt brukt om igjen på sykehus..

Jobber nå i hjemmesykepleien, og der bestiller vi nettingtruser til pasientene og de blir vasket og brukt om igjen til de faller fra hverandre :P

Anonymous poster hash: f413e...015

Skrevet

Jeg bare kastet alle, jeg. 

Anonymous poster hash: 5169d...a59

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...