Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hvor langt har bilen gått? Er dere fornøyde? Har dere måttet bytte noen deler, ev hatt noen store verkstedregninger? Kan man stole på bilen? Anonymous poster hash: 9bb8d...2be
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Veldig fornøyd. Den er to år gammel, vi har hatt den i ett år. Har ikke skiftet noenting, hatt den på service en gang. Den har gått ca 45 000 km. Anonymous poster hash: 6376b...247
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 2011- modell. Gått ca 130000 km. Har byttet girkassen. Ikke fornøyd med bilen på den byttedelermåten. Anonymous poster hash: 9e72a...d98
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Var forresten automatgirkasse. Anonymous poster hash: 9e72a...d98
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Hi her. Vi vurderer å kjøpe en brukt 2008 modell. Gått ca 100.000. Lurer bare på om vi kan forvente å måtte bytte masse deler hele tiden... Kan fort gå på en smell med en såpass gammel bil. Anonymous poster hash: 9bb8d...2be
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Aner ikke hvor mye den har gått, men det har blitt noen reperasjoner på den. En av de første tingene som skjedde var at hele motoren løsnet, men det gikk jo på nybilgarantien da så vi hadde ikke noen utgifter på det. Bare kjipt å bli stående langs veien, bilen hentet av redningsbil osv. Så har det røket noe i turboen, det kostet litt å fikse på. Aircondition røyk også, var et rør som ble lekk. Er ikke veldig fornøyd med bilen, den har greit med plass og er oversiktlig å kjøre, men er et helsike på vinterføre. Vi bor på toppen av en bakke og har hatt flere forskjellige biler, den eneste som har slitt med å komme opp om vinteren er S-max'en. Jeg liker ikke å kjøre den om vinteren i det hele tatt. Når den skal byttes ut blir det en helt annen bil, det er helt sikkert. Anonymous poster hash: d571f...42d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Vi kjøpte en ford s-max i 2011, som da hadde gått 25.000 km. Tror det var en 2009 modell om jeg ikke husker helt feil.Vi byttet den ut i 2014, den hadde da gått 110.000 km ca. Vi hadde aldri feil med den, bare deler som måtte byttes grunnet bruksslitasje. Har flere ganger savnet den bilen! Var en drøm å kjøre, aldri feil, god plass til 3 bakovervendte bilstoler og generelt en romslig bil med super comfort. Har faktisk ingenting negativt å si om den bilen.Jeg kunne uten tvil kjøpt det igjen, men har en mann med bildilla! Et under at jeg fikk vilja mi til å beholde den i hele 3,5 år Anonymous poster hash: a5e6e...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå