Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hadde de bleier, bind, nettingtruser og olje til vask av babyrumpe der? Eller må jeg ha med noe av dette? Og bodde dere på barselpoliklinikk eller barselhotellet? Takk for svar, hilsen førstegangs som har pakket altfor mye 😁 Anonymous poster hash: a0d52...670
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Hadde de bleier, bind, nettingtruser og olje til vask av babyrumpe der? Eller må jeg ha med noe av dette? Og bodde dere på barselpoliklinikk eller barselhotellet? Takk for svar, hilsen førstegangs som har pakket altfor mye Anonymous poster hash: a0d52...670 Babyolje hadde de ikke da jeg var der i 2013. Barselhotell. De hadde bleier og nettingtruser ja Anonymous poster hash: ba4fd...785
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 I slutten av 2013 var jeg der sist, lå på barsel i 5 dager. De har det meste du trenger altså. Bleier, vaskekluter/håndklær, truser, bukse og skjorte hvis du trenger det, bind, body og teppe til baby, dusjsåpe, morgenkåpe osv. Det jeg anbefaler at du tar med er klær til deg selv, klær til baby hvis du MÅ ha egne klær mens du er der, evt sminke og jentestæsj (unngå parfyme på sykehus!), tøfler, klær til hjemreisen for baby (husk lue😉). Sykehusbindene er forøvrig svære greier, fone om natta men ugreie å gå med, ta gjerne med egne(store). Anonymous poster hash: dc752...fae
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Har alt du trenger. Det er ikke greit å bruke olje på nyfødt, så det har de selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 3647e...60c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Har alt du trenger. Det er ikke greit å bruke olje på nyfødt, så det har de selvfølgelig ikke. Anonymous poster hash: 3647e...60c Lest at man skal ha litt olje på papiret man vasker rumpa med.. men det kan jo være feil...? Bruker en bare vann? Takk for alle svar Hi Anonymous poster hash: a0d52...670
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 De har alt du trenger av det, bortsett fra olje. Det holder lenge med vann til bleieskift😊 Husk å ta med deg purelan, gull verdt for såre brystvorter. Det blir mye amming i starten(Hbis du skal amme da) Lykke til😊 Anonymous poster hash: fa75f...01a
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 De har det aller meste! Behagelige klær til deg selv. Tøfler/slippers til å bruke på badet. Klær til babyen (tok bare m pysjer og bodyer som var enkle å ta på/av). God ansiktskrem/håndkrem så man føler seg litt levende. Og evt et babyteppe om du vil at nurket skal ligge insitt eget teppe. Ellers har de kluter, bleier, bind, salver og alt annet su skulle trenge. Jeg har fått 3 barn, og jeg koste meg på barsel. Lettlest bok eller evt lastet ned noen gode filmer på ipad, mobillader, lommebok til å handle litt snacks i kiosken nede etc. Det blir litt tidsfordriv også, så kan være greit å ha noe underholdning. Nå har jeg tre barn, så jeg har blitt der 2 dager for å ha litt tid til å hente meg inn igjen før hverdagen ventet hjemme. Anbefales (kanskje litt anderledes når det er første babisen). Anonymous poster hash: 900d7...522
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Takk for råd alle sammen <3 Anonymous poster hash: a0d52...670
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 var på barsel nå i juli en uke. De har alt du trenger Anonymous poster hash: ea647...025
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 var på barsel nå i juli en uke. De har alt du trenger Anonymous poster hash: ea647...025 Ikke babyolje Anonymous poster hash: ba4fd...785
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå