Gå til innhold

Hva har dere som kveldsmat?


Anbefalte innlegg

Skrevet

😊

 

Anonymous poster hash: c4722...285

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ertesuppe fra Fjordland (middag/kvelds)

 

Anonymous poster hash: 7cee6...743

Skrevet

Skive med bacon ost & egg med paprika, glas pepsi max ved siden ☺

 

Anonymous poster hash: 18cd9...5e7

Skrevet

Knekkebrød med baconost, tomat og krydder

Skrevet

Nybakte speltrundstykker med norske pærer og gulrot :)

Skrevet

Stort sett ingen ting, middag er siste måltid for kvrlden.

 

Anonymous poster hash: 91fd5...0c6

Skrevet

Idag ble det middag til kvelds siden barna trener så tidlig. Jeg hadde lavkarbo rømmegrøt :D

Skrevet

Tok meg ei skive nå med hjemmelaget lammerull (smakstest, gjemmer resten til jul). Men legger meg jo ikke før mellom 23 og 00, så må nok ha noe påfyll ila kvelden.

Skrevet

Naturell gresk youghurt med eplebiter og litt honning.

 

Anonymous poster hash: 6fa6e...2ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...