Gå til innhold

Handlet mannen deres fødselsgave til deg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall: hva?

Jeg er ikke så veldog kravstor altså! Men føler mannen min viser så utrolig lite omsorg og kjærlighet. :(

Er gravid i uke 35 og absolutt alt føles fryktelig tungt og høpløst.

Dette er vårt første barn sammen og jeg savner å få en liten oppmerksomhet. Jeg bærer tross alt frem barnet han, og det tærer på meg bpde fysisk og psykisk.

Hilsen gravid som føler seg lite verdsatt.

Anonymous poster hash: daaa5...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, etter mye mas fra meg om at det var normalt, hehe. Det var jo mer en bestilling fra min side.

Skrevet

Ja, jeg får gave hvert år. Som regel noe jeg har ønsket meg. I år var det ny sykkelhjelm, som jeg ble veldig glad for.

Anonymous poster hash: 83048...95a

Skrevet

Fikk roser, men så var det han som gjorde ALT på hjemmebane mens jeg lå strakt ut med bekken trøbbel. Ble veldig glad for rosene :)

Skrevet

Nei, men han gjorde alt hjemme i 7 mnd da jeg lå med hyperemesis. Tok seg av en litt skrekkslagen 3-åring og kom med nattmat til meg når jeg ikke var på sykehuset. Og handlet vannmelon midt på vinteren ;)

Fikk gave fra svigermor da :P

Anonymous poster hash: 8a95c...340

Skrevet

Ja! Jeg fikk verdens beste gave!

Han bakte rundstykker. Og hadde med ferske rundstykker med serranoskinke, hjemmelagd aioli og fersk mozarella på sykehuset til meg 😂

Han måtte dra hjem første kvelden / natten, og var sikkert utslitt han også. Og alikevel så prioriterte han å fikse det istedenfor søvn selv. Fine mannen 😍

Skrevet

Spekeskinke og appelsinjuice (tålte ikke pga halsbrann).

Fikk hhv klokke og ring med nr en og to. Hadde to ekstremt tøffe svangerskap så han syntes jeg fortjente en ekstra oppmerksomhet.😉

Anonymous poster hash: c370a...4b7

Skrevet

Blomster, rent hus, et spa opphold og en armbånd med safir og diamanter.

Anonymous poster hash: dd7e8...767

Skrevet

Jeg fikk en mulbery bayswater til førstemann og to steiner til allianseringen men andremann.

Skrevet

Jeg sa ifra om at jeg ville ha gave. De fikk jeg i ettertid etter jeg kom hjem fra sykehuset. På sykehuset fikk jeg blomster. Kaffe latte. Dameblader og snop.

Skrevet

Absolutt ingenting. Han har bare ikke romantisk sans en plass.

Skrevet

Ja.

Forventet det ikke, men ble veldig glad. Fikk spabehandling og kosetøy

Anonymous poster hash: b7d24...5e5

Skrevet

Ja. iPhone første gang. jeg fikk noe annet som han handlet inn på forhånd, men etter pga vært med på fødselen mente han den gaven ikke var bra nok. Husker ikke andre gang, men tror det... Han er god sånn :). Ikke bra av meg å ikke huske.

Skrevet

Ja, jeg får gave hvert år. Som regel noe jeg har ønsket meg. I år var det ny sykkelhjelm, som jeg ble veldig glad for.

Ha-ha, jeg leste fødselsdagsgave!

Fødselsgave fikk jeg ikke, nei. Verken han eller jeg visste at det var vanlig. Men han kjøpte ammeinnlegg og amme-bh til meg (fødte 6 uker for tidlig, så hadde ikke ordnet noen bag).

Skrevet

Nei!! Men det synes jeg jaggu at jeg hadde fortjent - både 1., 2. og 3. gangen😜 Han er en fantastisk mann ellers da (så han er tilgitt) - men akkurat gaver utenom jul og bursdag er ikke noe han tenker på.

Anonymous poster hash: 6abdf...9f4

Skrevet

Nei. Men det var heller ikke noe jeg var opptatt av :-)

Anonymous poster hash: 4f76a...e4d

Skrevet

Ja, det gjorde jeg. I tillegg til at han var helt fantastisk under graviditetene og gjorde store deler av husarbeid og tok seg av barn mens jeg lå strak ut på sofaen :)

Anonymous poster hash: 52b84...abe
Skrevet

Nei. Han aner nok ikke hva det er en gang. Og det gjorde ikke jeg heller før jeg kom inn på dette forumet.

Anonymous poster hash: 78f60...019

Skrevet

Fikk kjedet i smykke kolleksjonen jeg samler på. + at han hadde med masse god mat og hadde vasket hele leiligheten og fylldt opp fryseren med middager mens jeg lå på sykehuset i 2 dager. Beste gaven var å komme hjem til ren leilighet, 2 glade hunder & en samboer som var & er verdens stolteste pappa!

Anonymous poster hash: 0487b...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...