Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Jeg har ett barn fra før og vi planlegger nå å flytte sammen. Siden jeg er helt alene må barnet stort sett alltid være med. Jeg prøver å være litt obs på at vi får litt alenetid inn i mellom, men jeg klarer ikke å dele meg. I dag hadde jeg en time alene og ringte han for å spør om han ville ha en kjappis..;-) men nei... Da jeg spurte hvorfor, så var det fordi at han er lei av å planlegge sex .. Trodde ærlig han skulle bli glad for tilbudet:/ de siste gangene må jeg nesten ha tryglet om sex, men nei, det passer ikke han..:-( er jo redd han har fått kalde føtter og ikke tenner på meg lengre... Anonymous poster hash: 688ae...337
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Virker ikke som om han er innforstått hvordan det er å ha barn. Tror jeg ville vurdert den sammenflyttingen. Tilbud om en uventet kjappis anser jeg ikke som planlagt sex, så forstod ikke helt argumentet hans. Ta en ordentlig samtale med ham mtp. om han har kalde føtter å flytte sammen fordi han må forholde seg til og dele deg med barnet ditt. Og når dere har problemer med sexlivet allerede før dere flytter sammen, da tviler jeg på at dere vil greie å få det bedre om dere flytter sammen :/ Anonymous poster hash: dbddc...abe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Virker ikke som om han er innforstått hvordan det er å ha barn. Tror jeg ville vurdert den sammenflyttingen. Tilbud om en uventet kjappis anser jeg ikke som planlagt sex, så forstod ikke helt argumentet hans. Ta en ordentlig samtale med ham mtp. om han har kalde føtter å flytte sammen fordi han må forholde seg til og dele deg med barnet ditt. Og når dere har problemer med sexlivet allerede før dere flytter sammen, da tviler jeg på at dere vil greie å få det bedre om dere flytter sammen :/ Anonymous poster hash: dbddc...abe Jeg har spurt han og han sier at han jobber med å venne seg til det, siden han ikke er vant til hverken å dele bolig eller ha barn... Jeg synes bare hele greia er ubehagelig ..:-/ Anonymous poster hash: 688ae...337
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Virker ikke som om han er innforstått hvordan det er å ha barn. Tror jeg ville vurdert den sammenflyttingen. Tilbud om en uventet kjappis anser jeg ikke som planlagt sex, så forstod ikke helt argumentet hans. Ta en ordentlig samtale med ham mtp. om han har kalde føtter å flytte sammen fordi han må forholde seg til og dele deg med barnet ditt. Og når dere har problemer med sexlivet allerede før dere flytter sammen, da tviler jeg på at dere vil greie å få det bedre om dere flytter sammen :/ Anonymous poster hash: dbddc...abe Jeg har spurt han og han sier at han jobber med å venne seg til det, siden han ikke er vant til hverken å dele bolig eller ha barn... Jeg synes bare hele greia er ubehagelig ..:-/ Anonymous poster hash: 688ae...337 Han gjør jo ikke så mye for å tilpasse seg heller da ved å ta avstand fra sex med deg. Ikke flytt sammen med ham før dere har funnet ut av ting i hvert fall! Anonymous poster hash: dbddc...abe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Virker ikke som om han er innforstått hvordan det er å ha barn. Tror jeg ville vurdert den sammenflyttingen. Tilbud om en uventet kjappis anser jeg ikke som planlagt sex, så forstod ikke helt argumentet hans. Ta en ordentlig samtale med ham mtp. om han har kalde føtter å flytte sammen fordi han må forholde seg til og dele deg med barnet ditt. Og når dere har problemer med sexlivet allerede før dere flytter sammen, da tviler jeg på at dere vil greie å få det bedre om dere flytter sammen :/ Anonymous poster hash: dbddc...abe Jeg har spurt han og han sier at han jobber med å venne seg til det, siden han ikke er vant til hverken å dele bolig eller ha barn... Jeg synes bare hele greia er ubehagelig ..:-/ Anonymous poster hash: 688ae...337 Han gjør jo ikke så mye for å tilpasse seg heller da ved å ta avstand fra sex med deg. Ikke flytt sammen med ham før dere har funnet ut av ting i hvert fall! Anonymous poster hash: dbddc...abe Nei det skal jeg ikke ! :-D Anonymous poster hash: 688ae...337
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Virker ikke som om han er innforstått hvordan det er å ha barn. Tror jeg ville vurdert den sammenflyttingen. Tilbud om en uventet kjappis anser jeg ikke som planlagt sex, så forstod ikke helt argumentet hans. Ta en ordentlig samtale med ham mtp. om han har kalde føtter å flytte sammen fordi han må forholde seg til og dele deg med barnet ditt. Og når dere har problemer med sexlivet allerede før dere flytter sammen, da tviler jeg på at dere vil greie å få det bedre om dere flytter sammen :/ Anonymous poster hash: dbddc...abe Jeg har spurt han og han sier at han jobber med å venne seg til det, siden han ikke er vant til hverken å dele bolig eller ha barn... Jeg synes bare hele greia er ubehagelig ..:-/ Anonymous poster hash: 688ae...337 Da ville jeg ha satt å flytte sammen på vent, til han blir mer sikker på at han virkelig vil dette. Veldig trasig hvis finner ut 1/2 - 1 år ut i samboerforholdet at dette ikke er noe for han. Han må jo være helt innstilt på at det er et barn med i bildet og, at livet ikke kommer til å bli så enkelt og så spontant som det kanskje er nå. Hvordan forholder han seg til barnet ditt, har de et godt forhold? Anonymous poster hash: 40451...ab7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Virker ikke som om han er innforstått hvordan det er å ha barn. Tror jeg ville vurdert den sammenflyttingen. Tilbud om en uventet kjappis anser jeg ikke som planlagt sex, så forstod ikke helt argumentet hans. Ta en ordentlig samtale med ham mtp. om han har kalde føtter å flytte sammen fordi han må forholde seg til og dele deg med barnet ditt. Og når dere har problemer med sexlivet allerede før dere flytter sammen, da tviler jeg på at dere vil greie å få det bedre om dere flytter sammen :/ Anonymous poster hash: dbddc...abe Jeg har spurt han og han sier at han jobber med å venne seg til det, siden han ikke er vant til hverken å dele bolig eller ha barn... Jeg synes bare hele greia er ubehagelig ..:-/ Anonymous poster hash: 688ae...337 Da ville jeg ha satt å flytte sammen på vent, til han blir mer sikker på at han virkelig vil dette. Veldig trasig hvis finner ut 1/2 - 1 år ut i samboerforholdet at dette ikke er noe for han. Han må jo være helt innstilt på at det er et barn med i bildet og, at livet ikke kommer til å bli så enkelt og så spontant som det kanskje er nå. Hvordan forholder han seg til barnet ditt, har de et godt forhold? Anonymous poster hash: 40451...ab7 Ja de går veldig godt overens, han er veldig flink der Anonymous poster hash: 688ae...337
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Stoooort rødt flagg, varsellampe, alarm og det som er. Sett på bremsene, ta et langt steg tilbake og se på situasjonen utenfra. Det her lukter trøbbel lang vei! Anonymous poster hash: f75fb...199
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Stoooort rødt flagg, varsellampe, alarm og det som er. Sett på bremsene, ta et langt steg tilbake og se på situasjonen utenfra. Det her lukter trøbbel lang vei! Anonymous poster hash: f75fb...199 Ja, skal ta to steg tilbake.. Kjenner jeg blir engstelig:-/ Anonymous poster hash: 688ae...337
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Spurte han litt forsiktig i kveld om hvorfor han virker så avvisende.. Det viser seg at han synes det hele er litt skummelt og at han er litt redd. Er sliten av mye jobb i i tillegg. Jeg sa at vi kan roe ned tempoet (selv om det ikke har gått fort) og utsette flyttingen på ubestemt tid, slik at han får summet seg. Men han vil ikke det sier han. Han vil bare ha forståelse får at han synes det er uvant med barn i livet, og at han prøver å venne seg til det. Men jeg mener fortsatt at vi skal ta det litt rolig dn stund så får vi se. Anonymous poster hash: 688ae...337
Gjest Antarctica Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Ville ha satt det på vent. Dere har nokså forskjellige forventninger.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Spurte han litt forsiktig i kveld om hvorfor han virker så avvisende.. Det viser seg at han synes det hele er litt skummelt og at han er litt redd. Er sliten av mye jobb i i tillegg. Jeg sa at vi kan roe ned tempoet (selv om det ikke har gått fort) og utsette flyttingen på ubestemt tid, slik at han får summet seg. Men han vil ikke det sier han. Han vil bare ha forståelse får at han synes det er uvant med barn i livet, og at han prøver å venne seg til det. Men jeg mener fortsatt at vi skal ta det litt rolig dn stund så får vi se. Anonymous poster hash: 688ae...337 Hvor lenge har dere vært sammen og hvor lenge er det siden barnet og han møtte hverandre? Uansett så virker det ikke som om han er klar for familie. Anonymous poster hash: dbddc...abe
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 Spurte han litt forsiktig i kveld om hvorfor han virker så avvisende.. Det viser seg at han synes det hele er litt skummelt og at han er litt redd. Er sliten av mye jobb i i tillegg. Jeg sa at vi kan roe ned tempoet (selv om det ikke har gått fort) og utsette flyttingen på ubestemt tid, slik at han får summet seg. Men han vil ikke det sier han. Han vil bare ha forståelse får at han synes det er uvant med barn i livet, og at han prøver å venne seg til det. Men jeg mener fortsatt at vi skal ta det litt rolig dn stund så får vi se. Anonymous poster hash: 688ae...337 Hvor lenge har dere vært sammen og hvor lenge er det siden barnet og han møtte hverandre? Uansett så virker det ikke som om han er klar for familie. Anonymous poster hash: dbddc...abe Vært sammen i 2 år og barnet og han har kjent hverandre i snart 1 år. Nei det kan virke sånn.. Veldig trist altså. Spørs om jeg må begynne å forberede meg på slutten? Anonymous poster hash: 688ae...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå