Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Må dere levere en ca oversikt over når barnet blir levert og hentet? Vår dagmamma ønsker det, men synes det er så slitsomt å forholde seg til. Hun har ingen åpningstid, men forholder seg til tidene vi leverer inn. Anonymous poster hash: 21b59...1d1
Mamma_til_2 Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Nå har ikke jeg dagmamma men det sier jo seg selv at du må oppgi når ca barnet kommer og drar, hun har sikkert andre barn hun passer og som hun ønsker og gjøre noe sammen med så da kan hun ikke sitte og bare vente på ditt barn.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Så klart vi gjør! Jeg fylte inn dager og tidspunkt i en almanakk hun fikk. Slitsomt for deg?! Så hun skal sitte klar til enhver tid da tenker du? Anonymous poster hash: 3eb1e...b2d
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Må dere levere en ca oversikt over når barnet blir levert og hentet? Vår dagmamma ønsker det, men synes det er så slitsomt å forholde seg til. Hun har ingen åpningstid, men forholder seg til tidene vi leverer inn. Anonymous poster hash: 21b59...1d1 Det er vel normalt for en dagmamma Anonymous poster hash: 9771a...d06
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Ja, vi hadde en avtale på når barnet ble levert og hentet Anonymous poster hash: 00716...11c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Selvfølgelig må dagmamma vite når barna kommer og reiser vel? Anonymous poster hash: 2b76e...074
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Er jo ikke sånn i barnehager da. Hadde vært greit å ha en fast åpningstid (feks 7-17) og så kunne vi kommet og gått som det passer oss. Hun kunne jo innført kjernetid fra 10-14, så kan de reise ut i det tidsrommet der. Vi betaler faktisk mye for barnepass. Hi Anonymous poster hash: 21b59...1d1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Er jo ikke sånn i barnehager da. Hadde vært greit å ha en fast åpningstid (feks 7-17) og så kunne vi kommet og gått som det passer oss. Hun kunne jo innført kjernetid fra 10-14, så kan de reise ut i det tidsrommet der. Vi betaler faktisk mye for barnepass. Hi Anonymous poster hash: 21b59...1d1 Er du seriøs? Mener du at hun skal være på jobb 10 timer for å være tigjengelig for dere? Ingen barnehage drives av en person som jobber 10 timer om dagen. En dagmamma er ikke en pedagogisk institusjon som får støtte for å drive. Dagmamma og barnehage er jo to helt forskjellige ting, og dere betaler mye fordi hun ikke får støtte for plassen som en barnehage får. Anonymous poster hash: 9771a...d06
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Det er vel ikke sånn at tidende er helt bindende? Hun vil vel vite om dere kommer 7 eller 10 liksom, og når hun evt kan lage andre avtaler på ettermiddagen. Hun skal jo gjerne ha et liv utenom også. Anonymous poster hash: b97de...c33
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Jeg er dagmamma i år og har selvsagt en avtale med foreldrene om hva som er barnets oppholdstid hos meg. Hvis de skal levere senere eller hente tidligere en dag så sier de ifra dagen før. Det er veldig praktisk, så legger jeg opp dagen etter det. Hvis h*n skal komme sent en dag så lar jeg f.eks 1 åringen min sove lenger den dagen. Vet jeg at h*n skal hentes kl 14 så går vi f.eks ikke å mater endene på ettermiddagen, eller vi planlegger ikke tur til lekegruppa hvis jeg har fått beskjed at i morgen kommer h*n kl 10. Foreldrene forstår heldigvis dette av seg selv, så jeg slipper å mase om det. Det er jo ikke for å være vanskelig, men for å legge opp dagen greiest mulig for de små og meg selv. Anonymous poster hash: 87d52...0b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå