Gå til innhold

Gaver til venner i klassen på 7 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere? For ca 50kr og ja gjerne gave og ikke penger? Noen med gode ideer. Både jenter og gutter.

Anonymous poster hash: 7d5a5...25c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det være nøyaktig 50 kr? Hvis ja, ville jeg faktisk gitt kr 50 slik at de kan spare penger å kjøpe seg noe ordentlig.

Skrevet

Jeg har kjøpt 3d sokker og kjærlighet på pinne viskelær på ebay til vennene, tilsammen 20 kr barn. I fjor kjøpte jeg frost nattkjoler til alle for den nette sum av 20 kr stk. Så de i en nettbutikk i Norge, nøyaktig samme kjole til 250. Foreldrene måtte tro jeg var gal 😉 Ungene elsket den og brukte den som kjole både i kirken og familieselskapet.

Anonymous poster hash: 38620...784

Skrevet

Nille har sånne små legopakker til 59kr.. De er kjekke ;)

Anonymous poster hash: a9920...b67

Skrevet

Takk for tips. Flere? Og nei må selvfølgelig ikke være akuratt 50. Men helst ikke 75kr liksom.

Anonymous poster hash: 7d5a5...25c

Skrevet

Jeg har også kjøpt litt på Ebay, sånne refleksbånd med led-lys i til å ha rundt armen f.eks.

Anonymous poster hash: 785d8...b5a
Skrevet

Jeg pleier å hamstre litt når jeg kommer over ting og tang på salg. Har det i en skuff så kan ungene finne ting de vil ha når de skal i bursdag. Hadde akkurat litt rydding i skuffen for å få ett overblikk, hatt ett bursdagskjør nå så på tide å få litt påfyll. Nå var det masse tegnesker der. Ramlet over ett salg på tusjer så dama i kassa kikka når jeg kjøpte så mange. Jeg bruker de sammenår jeg tegner og 6stk koster over 100kr så når jeg kom over disse til 7.50 så ranet jeg nesten butikken. De hadde pakker med 12 til 14.50 også, så de tok jeg også. Fant noen små morsomme tegnebøker på nille til25kr. Disse passer for alle ungene i huset, selv 17åringen har tatt med seg slikt ved siden av en femtilapp.

Når loom bands var populært kjøpte jeg på nett, hamstret fra kina. Fant pakker til 29kr. De hadde julemotiv så de passet som julegaver, hadde jeg kjøpt den pakka her så hadde den nok kostet rundt 200kr.

Har kjøpt endel smykkepakker fra kina. Fikk noen i posten her omdagen. Øredobber og kjede som kostet tilsammen fire kroner. En unge i huset hadde bursdag igår og hun ønsket seg bare penger. Spurte mannen om han skulle legge ved en slik(hans barn så han får bestemmegave) det ville han, men han trodde kanskje det ble urettrdig siden ungee får for lik sum i penger. Da jeg sa den kostet 4kr fikk han hakeslipp, de er faktisk veldig fine,

Anonymous poster hash: 468b8...fe7

Skrevet

Jeg har kjøpt 3d sokker og kjærlighet på pinne viskelær på ebay til vennene, tilsammen 20 kr barn. I fjor kjøpte jeg frost nattkjoler til alle for den nette sum av 20 kr stk. Så de i en nettbutikk i Norge, nøyaktig samme kjole til 250. Foreldrene måtte tro jeg var gal Ungene elsket den og brukte den som kjole både i kirken og familieselskapet.

Hva er 3d sokker?

Anonymous poster hash: 4cb71...65d

Skrevet

Jeg har kjøpt 3d sokker og kjærlighet på pinne viskelær på ebay til vennene, tilsammen 20 kr barn. I fjor kjøpte jeg frost nattkjoler til alle for den nette sum av 20 kr stk. Så de i en nettbutikk i Norge, nøyaktig samme kjole til 250. Foreldrene måtte tro jeg var gal Ungene elsket den og brukte den som kjole både i kirken og familieselskapet.

Hva er 3d sokker?

Søk på 3d socks på Ebay ;)

Skrevet

Hva er 3d sokker?

Søk på 3d socks på Ebay ;)

Så søte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...