Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 noen som har positive erfaringer med igangsettelse av fødsel? Medisiner, ikke ballong. Anonymous poster hash: e4e97...588
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Opp Litt angst nå (underdriver), redd for å settes igang så trenger noen gode og fine historier å lese. Anonymous poster hash: e4e97...588
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Det kan gå kjemp bra, at den går raskt og fint. Eller den kan bli lang og litt komplisert. Min var laaaaaang, vond, og endte med vakuum. Men jeg har hørt flere gode historier også. Du kommer deg gjennom uansett😉 Lykke til😊 Anonymous poster hash: 6db55...cdc
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. november 2015 #4 Skrevet 4. november 2015 Fødsel nummer to ble igangsatt med drypp. Det var en kjempefin fødsel! Bygde seg naturlig opp, ingen komplikasjoner, og både jeg og baby var frisk og rask etterpå.
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Takk ! Gråt i går fordi jeg er redd. Så håper jeg takler dette. Første fødsel tok 10 fra 5 cm. Anonymous poster hash: e4e97...588
Anonym bruker Skrevet 4. november 2015 #6 Skrevet 4. november 2015 Satt i gang med piller. Gikk veldig bra! Drømmefødsel Anonymous poster hash: ed09c...7d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå