Gå til innhold

Kan jeg ha en slik bil med barn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er så søte! Tror ikke det er noe problem å ha den, men du kan bli lei av barnesete når det er 3dørers?

Anonymous poster hash: 473f5...6e6

Skrevet

Hvis dere er veldig små så går det greit.usikker om jeg hadde orket og skulle satt en 1 åring i bilsete i en 3-dørs bil

Skrevet

Ja, har alltid syntes de var så søte! Men er skeptisk til dette med tre dører. Og, jeg er høy. Likevel, de er billige. Og jeg bor veldig sentralt, så det blir superkorte turer det er snakk om. 

HI

Anonymous poster hash: 55bef...fb6
Skrevet

Kjempe fin bil, men jeg hadde ikke orket p sette inn en 1 åring i en 3 dørs bil. Fryktelig kronglete, spesielt hvis han sitter mot kjøreretningen også.

Jeg har en på 1 og en på 5 og hadde garantert gått for en 5 dørs

Anonymous poster hash: 8e984...2b4

Skrevet

Og tror faktisk ikke du får plass til et bakovervendt sete i den bilen heller

Anonymous poster hash: 8e984...2b4

Skrevet

Jeg hadde aldri velgt en 3 dørs bil med små unger. Det må da finnes andre bilder du kan velge

Anonymous poster hash: ebb02...803
Skrevet

Får lite sikker.

Anonymous poster hash: 4f9ac...ca1

Skrevet

Tenker også at det er veldig upraktisk med små barn og 3 dører. Sikkert veldig trangt, om mulig med bakovervendt bilstol ja.

Må også innrømme at jeg tenker som anonym over her, den er litt liten i en ev. kollisjon med en svær bil.

Skrevet

Når det gjelder sikkerhet, så er det 30-sone overalt her som jeg skal kjøre. Og det blir jo reservebilen, blir sikkert ikke veldig mye brukt. Synes det ser ut som om man får mye for pengene. 

HI

Skrevet

Jeg har en sånn:-) verdens beste bil! Men hadde aldri kjøpt den om jeg hadde små barn som måtte ha barnesete. Det er veldig veldig trangt bak. Passer fint til meg og datteren min på 8 :-)

Anonymous poster hash: cf59c...67e

Skrevet

Jeg hadde heller kjøpt en Suzuki Swift, 5 dører, veldig billig i drift og firehjulstrekk. Veldig glad i min :)

Anonymous poster hash: 04150...b3c
Skrevet

Det er vel en av de dyrere småbilene du kan kjøpe, stilig men veeeeeldig liten...

Et kjapt søk på finn gir 328 biler under 120' (2012-2013 modeller som har gått under 50' km). Mange av disse vil nok gi mye mer for pengene...

Anonymous poster hash: c1e12...186

Skrevet

Når det gjelder sikkerhet, så er det 30-sone overalt her som jeg skal kjøre. Og det blir jo reservebilen, blir sikkert ikke veldig mye brukt. Synes det ser ut som om man får mye for pengene. 

HI

Jeg ble påkjørt bakfra i 50 sone. Vi hadde akkurat kommet gjennom en rundkjøring, så farten var lavere enn 50. Jeg kjørte en Honda Crv, han som kjørte på meg hadde en veldig liten bil (usikker på hvilken type). Min ble fikk knust bakskjerm, men på den andre bilen ble hele fronten trykket inn, bilen kunne ikke kjøres mer og bilen ble kondemnert. Så det trenger ikke alltid være stor fart for at skadene skal bli store. Men han hadde en gammel bil da, en ny bil er jo sikrere uansett.

Og selv om det er 30 sone, så er det ikke alle som kjører i 30 heller.

Anonymous poster hash: ebb02...803

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men det der er ingen bil! Det er en avansert moped.

Anonymous poster hash: 943f3...7fc

Skrevet

Jeg hadde en slik bil, og den var helt super!! Hadde den frem til barnet mitt var ca 9 mnd. Fikk plass til en city mini gt vogn i bagasjerommet. Kjøpte bakovervendt sete da vi etterhvert måtte bytte fra den lille bilstolen. Britax sete kjøpte jeg da. Jeg valgte alikevel å kjøpe en 5 dørs bil da jeg synes det virket noe tungvint å sette barnet inn, men setet fikk plass altså.

Jeg var veldig fornøyd med bilen, og angrer litt på at jeg solgte den faktisk. Veldig god også på vinterføre👍🏻😀

Anonymous poster hash: 1359e...8f6

Skrevet

Jeg hadde en slik bil, og den var helt super!! Hadde den frem til barnet mitt var ca 9 mnd. Fikk plass til en city mini gt vogn i bagasjerommet. Kjøpte bakovervendt sete da vi etterhvert måtte bytte fra den lille bilstolen. Britax sete kjøpte jeg da. Jeg valgte alikevel å kjøpe en 5 dørs bil da jeg synes det virket noe tungvint å sette barnet inn, men setet fikk plass altså.

Jeg var veldig fornøyd med bilen, og angrer litt på at jeg solgte den faktisk. Veldig god også på vinterføre👍🏻😀

Den kommer veldig bra ut i kollisjonstester også, bare så det er sagt👍🏻

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...