Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 En venn, naboen, nav? Hvorfor? Og ble du tatt? Anonymous poster hash: 7eb79...a82
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Nei. Anonymous poster hash: 1a7c5...b9b
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Ja er firma for ca 30.000 kr. Ble aldri tatt. Anonymous poster hash: 3b795...ca9
Plutselig_gravid Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Hadde aldri hatt samvittighet til det nei.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Nei. Jeg tok en gang 1000 kr fra kontantkassa på jobben, disse skulle brukes til å kjøpe en gave til en kollega (jeg jobbet som mellomleder). Før jeg rakk det ble jeg gravid og veldig dårlig (sykmeldt), gikk i permisjon, jobbet ett år uten å tenke på den tusenlappen (kontantkassen var avviklet mens jeg var i permisjon og ingen kroner var etterlyst), ble gravid ingen og sykmeldt og ut i permisjon... Så byttet jeg jobb. Etter noen måneder vekk fra min gamle arbeidsplass kom jeg PLUTSELIG på de 1000 kronene. Som et støt i hjertet. Fikk helt kvaler og slet med å sove. Klarte ikke tenke på annet enn de tusen kronene!! Det endre med at jeg la 1000 kr i en konvolutt og puttet de i postkassen til firmaet med et forklarende brev. Selvom det var mange år siden jeg hadde tatt de pengene og det aldri var blitt oppdaget, hadde jeg ikke samvittighet til annet enn å levere de tilbake. 😅 Anonymous poster hash: a8021...514
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå