Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Snuppa på 4 skal ha julebord (nærmere jul selvfølgelig) med to jevngamle venninner. Har dere forslag til hva jeg kan servere de? Anonymous poster hash: 8968f...0c7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Risengrynsgrøt, pepperkaker, klementiner og rød saft Takk for tips om julebord. Det skal jeg arrangere for mine. Vi har kun hatt pepperkakebaking, og det er sååå mye styr. Anonymous poster hash: 3d9ef...bea
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Tenkte middagsjulebord 😊 hi Anonymous poster hash: 8968f...0c7
Iiiiik Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Medisterkaker, sosisser, poteter og saus. Mine unger elsker alt som er smått og på spyd eller coctailpinner, så kanskje kalkunbiter (eller -skinke) sammen med en klementinbåt og en bit edamerost. Pen rød duk, pene tallerkner og glass.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Tenkte middagsjulebord 😊 hi Anonymous poster hash: 8968f...0c7 Er ikke risengrynsgrøt ok middag på "julebord" for de fleste 4 åringer? Min hadde sikkert ikke vært superglad for medisterkaker etc. Anonymous poster hash: 66501...bae
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Her har de julebord i barnehagen den dagen de er på kirkebesøk før jul, når barna kommer tilbake fra kirken får de middag. De spiser skinkesteik, medisterkaker, sossiser, kokte poteter, gulrøtter og saus, ungene digger det. Anonymous poster hash: bba0f...ebc
Miss Chocolate Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Min elsker medisterkaker (alt som har brun saus og poteter til egentlig) og det beste han vet er riskrem med rød saus 😊❤️ Så koselig tiltak, HI.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Takk for svar dere 😊 Blir ialfall medisterkaker, sosisser el medisterpølser, poteter og gulrøtter. Og brunsaus. Og en julete dessert. Hi Anonymous poster hash: 8968f...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå