Gå til innhold

Julebord for 4-åringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 4 skal ha julebord (nærmere jul selvfølgelig) med to jevngamle venninner. Har dere forslag til hva jeg kan servere de?

 

Anonymous poster hash: 8968f...0c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Risengrynsgrøt, pepperkaker, klementiner og rød saft :)

 

Takk for tips om julebord. Det skal jeg arrangere for mine. Vi har kun hatt pepperkakebaking, og det er sååå mye styr.

 

Anonymous poster hash: 3d9ef...bea

Skrevet

Tenkte middagsjulebord 😊

hi

 

Anonymous poster hash: 8968f...0c7

Skrevet

Medisterkaker, sosisser, poteter og saus. Mine unger elsker alt som er smått og på spyd eller coctailpinner, så kanskje kalkunbiter (eller -skinke) sammen med en klementinbåt og en bit edamerost. Pen rød duk, pene tallerkner og glass.

Skrevet

Tenkte middagsjulebord 😊

hi

 

Anonymous poster hash: 8968f...0c7

Er ikke risengrynsgrøt ok middag på "julebord" for de fleste 4 åringer?

 

Min hadde sikkert ikke vært superglad for medisterkaker etc.

 

 

 

Anonymous poster hash: 66501...bae

Skrevet

Her har de julebord i barnehagen den dagen de er på kirkebesøk før jul, når barna kommer tilbake fra kirken får de middag. De spiser skinkesteik, medisterkaker, sossiser, kokte poteter, gulrøtter og saus, ungene digger det. 



Anonymous poster hash: bba0f...ebc
Skrevet

Min elsker medisterkaker (alt som har brun saus og poteter til egentlig) og det beste han vet er riskrem med rød saus 😊❤️

Så koselig tiltak, HI.

Skrevet

Takk for svar dere 😊

Blir ialfall medisterkaker, sosisser el medisterpølser, poteter og gulrøtter. Og brunsaus. Og en julete dessert.

Hi

 

Anonymous poster hash: 8968f...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...