Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Oppdaget plutselig at på de litt eldre videoene på mobilen min (fra 2013) har det plutselig blitt kuttet av toppen og bunnen på videoene. De har fått et annet format. Dette har jo f.eks. den konsekvens at hodet dr kappet av menneskene på videoene!! Noen som har opplevd dette? Har det noe med innstillinger eller noe? Er det noe jeg kan fikse? Er videoene mine ødelagt? :-( Anonymous poster hash: 0b52b...174
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 De blir ikke kuttet. De er tatt opp i et gammelt format, da skjermen til iphone var mindre. Anonymous poster hash: 59e3d...0db
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Så hvordan skal jeg få til å se hele videoen? De ser ut som om de er kuttet for meg. På en video der mamma og kusinen min står og synger, er hodet kuttet av de. der vises bare kroppen deres på videoen... Hvordan skal jeg få til å se hele da? HI Anonymous poster hash: 0b52b...174
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå