Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Jeg fikk i dag melding om jeg hadde jort et uttak med mastercard gold kortet mitt å skulle bekrefte med ja eller nei og fikk deretter en melding der det står at vi tar kontakkt med deg snartest! Andre som har fått det ? Hvorfor ?:Sss skummelt me tanke på d er kredittkort... Anonymous poster hash: 19466...af7 Anonymous poster hash: 85599...13e
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 du svarte nei regner jeg med? Da er det et mulig svindel på gang og det tar de alvorlig. Anonymous poster hash: e0168...cb9
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Høres vel mer ut som meldingen du fikk var noe snuskete? Ville ringt banken/MasterCard. Anonymous poster hash: f7a2e...9bc
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Jeg fikk det samme spørsmålet og svarte nei. Da ringte kredittkortselskapet meg opp og det viste seg at kortet mitt var blitt hacket på undergrunnen i London og var blitt brukt i Indonesia 😱 jeg måtte klippe kortet og få et nytt og Eurocard dekket hele beløpet. Det er fordelen med kredittkort i forhold til debetkort. Anonymous poster hash: e3d22...075
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Jeg fikk det samme spørsmålet og svarte nei. Da ringte kredittkortselskapet meg opp og det viste seg at kortet mitt var blitt hacket på undergrunnen i London og var blitt brukt i Indonesia jeg måtte klippe kortet og få et nytt og Eurocard dekket hele beløpet. Det er fordelen med kredittkort i forhold til debetkort. Anonymous poster hash: e3d22...075 debetkort, er det vanlig bankkort? Anonymous poster hash: 731bc...cf1
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg brukte d i dag! Å betalte det ned igjen så de pengene vill jo være på kontoen igjen i morgen! Så sjønner ikke at d kan være svindel Anonymous poster hash: 85599...13e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå