Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Dere som dusjer hver bidige dag, og nesten får brekninger av tanken på oss som KUN dusjer annenhver dag: Har dere ingen rom for at ikke alle tenker likt som dere? Ingen som klarer å se at det er greit å være forskjellige på det punktet? Anonymous poster hash: 56492...358
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg dusjer hver dag, uansett hva. Det betyr ikke at jeg bryr meg om du dusjer eller ei. Det eneste jeg blir dårlig av er når folk møter opp på toget/trikken med en sterk "sovelukt". Sånn innestengt lukt på en måte..folk skal få gjøre akkurat det de vil, men da kan de heller ikke reagere på at noen andre syns det er ekkelt. Anonymous poster hash: 9c11c...dd6
TinaK 1990 Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg dusjer hver dag, men får ikke brekninger av deg som dusjer annenhver dag. Men at voksne mennesker dusjer 1-2 ganger i uka og ikke vasker underlivet hver dag....æsj. Eller aktive barn som kun bader 1 gang i uka og ikke vaskes resten av uka utenom hender/ansikt anser jeg som uhygenisk og utrolig dårlig i forhold til å lære barna sine vanlig hygiene.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Jeg dusjer hver dag, uansett hva. Det betyr ikke at jeg bryr meg om du dusjer eller ei. Det eneste jeg blir dårlig av er når folk møter opp på toget/trikken med en sterk "sovelukt". Sånn innestengt lukt på en måte..folk skal få gjøre akkurat det de vil, men da kan de heller ikke reagere på at noen andre syns det er ekkelt. Anonymous poster hash: 9c11c...dd6 Så lenge du ikke gjør noe ut av at du synes det er ekkelt så gjør det jo ikke noe. Hva du tenker om meg merker jeg jo ikke. Det er jo ikke noe annet enn at jeg ikke kan fordra parfymestank og lurer litt på hva de som stinker mye tenker med. Jeg sier jo ikke noe. (Hender jeg flytter meg unna riktignok hvis det er spessielt ille, men som regel lar jeg det ikke synes hva jeg tenker om det.) Anonymous poster hash: 368b9...301
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Det er jo store individuelle forskjeller, blant annet på hvor mye man trener, hvor sterk kroppslukt man har, hvilket miljø man ferdes i etc. Generelt må det vel være både sunnere og mer miljøvennlig å dusje annenhver dag? Med mindre man av en eller annen grunn stinker, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9cc9f...770
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå