Gå til innhold

For en glemsk dritt jeg er :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Glemte å gratulere mannen min med bursdag:( aldri glemt det før, første gangen.

Hva kan jeg gjøre for å gjøre det godt igjen, bortsett fra middag, kake og sex, det får han uansett :)

 

Anonymous poster hash: 68195...88d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk litt fort her :)

Vid du overraske ham, så stikk å kjøp noe du vet han har lyst på eller han har ønsket seg. Noe sånt.

Skrevet

Tror nok selma er hi her.....

 

Anonymous poster hash: 1ac38...051

Skrevet

Tror nok selma er hi her.....

 

Anonymous poster hash: 1ac38...051

Spiller det noen rolle ?

 

 

Anonymous poster hash: 537b2...31f

Skrevet

Haha så flaut Selma. Hadde vært bedre om du slettet kommentaren eller lot den stå og skrev oooops 😂😂

 

Anonymous poster hash: 94435...e76

Skrevet

Haha så flaut Selma. Hadde vært bedre om du slettet kommentaren eller lot den stå og skrev oooops

 

Anonymous poster hash: 94435...e76

Himmel da, betyr det noe. Hun er garantert ikke den eneste som har gått på den smellen, og du er garantert ikke den eneste som må kommentere det. Jeg reagerte ikke på det engang før du kommenterte det.

 

Anonymous poster hash: 0bf46...f45

Skrevet

Ikke flaut for selma.. Skjønner godt at man vil gjemme seg iblant..

 

Anonymous poster hash: 98f8a...fa5

Skrevet

Selma da..

Vet ikke hva som er mest flaut, å glemme dagen til mannen, enn å blingse med anonym- knappen 🙈

 

Anonymous poster hash: a2dc7...49f

Skrevet

Du kan jo ta en litt annen variant - i tillegg til at du gjør det du har tenkt å gjøre. Overrask ham neste måned på den nøyaktige datoen en måned etter bursdagen hans. Overrask ham med en ny minibursdag, for det er jo da bare 11 måneder igjen til neste bursdag. Så kan du ev. ha en hyggelig mindre overraskelse til ham måneden etter på samme dato, et halvt år etter... da viser du over tid at du husker bursdagen hans, og gjør du det på "riktig" måte så kan det gjøres både morsomt, selvironisk og koselig.

 

 



Anonymous poster hash: 28b1d...2a7
Skrevet

Selma da..

Vet ikke hva som er mest flaut, å glemme dagen til mannen, enn å blingse med anonym- knappen 🙈

 

Anonymous poster hash: a2dc7...49f

Get a life!!!!!

 

Anonymous poster hash: 7f80b...256

Skrevet

Haha så flaut Selma. Hadde vært bedre om du slettet kommentaren eller lot den stå og skrev oooops 😂😂

 

Anonymous poster hash: 94435...e76

Haha :)

 

Anonymous poster hash: 7ef91...03c

Skrevet

Gikk litt fort her :)

Vid du overraske ham, så stikk å kjøp noe du vet han har lyst på eller han har ønsket seg. Noe sånt.

Rekkettforsker

 

Anonymous poster hash: 7ef91...03c

Skrevet

 

Gikk litt fort her :)

Vid du overraske ham, så stikk å kjøp noe du vet han har lyst på eller han har ønsket seg. Noe sånt.

Rekkettforsker

 

Anonymous poster hash: 7ef91...03c

 

Du og tydeligvis...............

 

Anonymous poster hash: 0bf46...f45

Skrevet

Ta ham med ut i helgen :)  Han vet jo ikke når du planla det, og alltid greiest å gjøre slikt når det er helg uansett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...