Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Glemte å gratulere mannen min med bursdag:( aldri glemt det før, første gangen. Hva kan jeg gjøre for å gjøre det godt igjen, bortsett fra middag, kake og sex, det får han uansett Anonymous poster hash: 68195...88d
Selma_ Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Gikk litt fort her Vid du overraske ham, så stikk å kjøp noe du vet han har lyst på eller han har ønsket seg. Noe sånt.
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Tror nok selma er hi her..... Anonymous poster hash: 1ac38...051
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Tror nok selma er hi her..... Anonymous poster hash: 1ac38...051 Spiller det noen rolle ? Anonymous poster hash: 537b2...31f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Haha så flaut Selma. Hadde vært bedre om du slettet kommentaren eller lot den stå og skrev oooops 😂😂 Anonymous poster hash: 94435...e76
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Haha så flaut Selma. Hadde vært bedre om du slettet kommentaren eller lot den stå og skrev oooops Anonymous poster hash: 94435...e76 Himmel da, betyr det noe. Hun er garantert ikke den eneste som har gått på den smellen, og du er garantert ikke den eneste som må kommentere det. Jeg reagerte ikke på det engang før du kommenterte det. Anonymous poster hash: 0bf46...f45
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Ikke flaut for selma.. Skjønner godt at man vil gjemme seg iblant.. Anonymous poster hash: 98f8a...fa5
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Selma da.. Vet ikke hva som er mest flaut, å glemme dagen til mannen, enn å blingse med anonym- knappen 🙈 Anonymous poster hash: a2dc7...49f
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Du kan jo ta en litt annen variant - i tillegg til at du gjør det du har tenkt å gjøre. Overrask ham neste måned på den nøyaktige datoen en måned etter bursdagen hans. Overrask ham med en ny minibursdag, for det er jo da bare 11 måneder igjen til neste bursdag. Så kan du ev. ha en hyggelig mindre overraskelse til ham måneden etter på samme dato, et halvt år etter... da viser du over tid at du husker bursdagen hans, og gjør du det på "riktig" måte så kan det gjøres både morsomt, selvironisk og koselig. Anonymous poster hash: 28b1d...2a7
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 Selma da.. Vet ikke hva som er mest flaut, å glemme dagen til mannen, enn å blingse med anonym- knappen 🙈 Anonymous poster hash: a2dc7...49f Get a life!!!!! Anonymous poster hash: 7f80b...256
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #12 Skrevet 3. november 2015 Haha så flaut Selma. Hadde vært bedre om du slettet kommentaren eller lot den stå og skrev oooops 😂😂 Anonymous poster hash: 94435...e76 Haha Anonymous poster hash: 7ef91...03c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #13 Skrevet 3. november 2015 Gikk litt fort her Vid du overraske ham, så stikk å kjøp noe du vet han har lyst på eller han har ønsket seg. Noe sånt. Rekkettforsker Anonymous poster hash: 7ef91...03c
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #14 Skrevet 3. november 2015 Gikk litt fort her Vid du overraske ham, så stikk å kjøp noe du vet han har lyst på eller han har ønsket seg. Noe sånt. Rekkettforsker Anonymous poster hash: 7ef91...03c Du og tydeligvis............... Anonymous poster hash: 0bf46...f45
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2015 #15 Skrevet 3. november 2015 Ta ham med ut i helgen Han vet jo ikke når du planla det, og alltid greiest å gjøre slikt når det er helg uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå