Gå til innhold

Når spiser dere middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme pga sykdom så vi spiser ufattelig tidlig slik at barna har mat i magen før lekser og aktiviteter, det er vel en av de få fordelene som er ved å være syk. Hvordan gjør dere som jobber fult det når treninger starter 16-1630? Lager dere noe barna varmer opp eller spiser dere middag etter treninger?

Anonymous poster hash: f1afa...108

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvis det skjer noe på ettermiddagen (haha. Det gjør det jo alltid) så får de en toast eller noe før det. Så spiser vi middag i 18-19 tiden. Hvis ikke spiser vi kl 17

Skrevet

Spiser middag ca kl

Mandag 18, ingen trening

Tirsdag 18, en ferdig på trening 1630 og en ferdig på trening 1730.

Onsdag, 18, en ferdig på trening 1930 og en 2000. Denne dagen velger vi rask mat som posesuppe eller ostesmørbrød.

Torsdag. Kl 18, ingen trening

Fredag kl 18, ingen trening

Lørdag og søndag spiser Vi gjerne middag kl15

Anonymous poster hash: 37fea...bdf

Skrevet

Til vanlig spiser vi middag ca kl.15.30 - 16.00. De trener tidlig tirsdagen, da får de bare skiver når de kommer fra skolen og middag som kvelds i 18-19 tiden.

Skrevet

Spiser middag oftest mellom 17 og 18. Lager middagen klar tidligere slik at de som skal på aktiviteter får spise før de går, evt. får de noen rester fra dagen før.

Skrevet

Begynner heldigvis ikke aktiviteter så tidlig! Kl 16 er de jo ikke hentet i bhg en gang, hvordan har de tenkt at det skal gå opp? Vi spiser oftest kl 17.

Skrevet

Mellom 16-17 , noen ganger tidligere.

I hvertfall nå som jeg er hjemme i permisjon😊

Skrevet

Jeg jobber fra kl 0730-1530 hver dag, er hjemme ca 1545-16. Mitt barn går på tennis fra kl 14-15 en dag i uka, aks som følger til og fra tennis. Han går hjem kl 16 hver dag, er hjemme 1605. Så gjør han lekser, mens jeg hjelper til. Så lager jeg middag ca 1630. Også spiser vi kl 17 hver dag.

Anonymous poster hash: 837be...e3e
Skrevet

Spiser kl 16-16.30.

Ingen som begynner aktiviteter før kl 17.

Skrevet

17.30 de dager barna ikke trener. Barna og eldste spiser ettermiddagsmat på sfo/barnehage 14-14.30. Får virkelig ikke mat i dem før tidligst 17....egentlig senere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...