Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Jeg er hjemme pga sykdom så vi spiser ufattelig tidlig slik at barna har mat i magen før lekser og aktiviteter, det er vel en av de få fordelene som er ved å være syk. Hvordan gjør dere som jobber fult det når treninger starter 16-1630? Lager dere noe barna varmer opp eller spiser dere middag etter treninger? Anonymous poster hash: f1afa...108
Gjest Sekretøsa Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Hvis det skjer noe på ettermiddagen (haha. Det gjør det jo alltid) så får de en toast eller noe før det. Så spiser vi middag i 18-19 tiden. Hvis ikke spiser vi kl 17
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Spiser middag ca kl Mandag 18, ingen trening Tirsdag 18, en ferdig på trening 1630 og en ferdig på trening 1730. Onsdag, 18, en ferdig på trening 1930 og en 2000. Denne dagen velger vi rask mat som posesuppe eller ostesmørbrød. Torsdag. Kl 18, ingen trening Fredag kl 18, ingen trening Lørdag og søndag spiser Vi gjerne middag kl15 Anonymous poster hash: 37fea...bdf
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Til vanlig spiser vi middag ca kl.15.30 - 16.00. De trener tidlig tirsdagen, da får de bare skiver når de kommer fra skolen og middag som kvelds i 18-19 tiden.
Elsker livet Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Spiser middag oftest mellom 17 og 18. Lager middagen klar tidligere slik at de som skal på aktiviteter får spise før de går, evt. får de noen rester fra dagen før.
TPK Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Begynner heldigvis ikke aktiviteter så tidlig! Kl 16 er de jo ikke hentet i bhg en gang, hvordan har de tenkt at det skal gå opp? Vi spiser oftest kl 17.
skinnfilla Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Mellom 16-17 , noen ganger tidligere. I hvertfall nå som jeg er hjemme i permisjon😊
Anonym bruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Jeg jobber fra kl 0730-1530 hver dag, er hjemme ca 1545-16. Mitt barn går på tennis fra kl 14-15 en dag i uka, aks som følger til og fra tennis. Han går hjem kl 16 hver dag, er hjemme 1605. Så gjør han lekser, mens jeg hjelper til. Så lager jeg middag ca 1630. Også spiser vi kl 17 hver dag. Anonymous poster hash: 837be...e3e
Tante Gustava Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Spiser kl 16-16.30. Ingen som begynner aktiviteter før kl 17.
TinaK 1990 Skrevet 3. november 2015 #11 Skrevet 3. november 2015 17.30 de dager barna ikke trener. Barna og eldste spiser ettermiddagsmat på sfo/barnehage 14-14.30. Får virkelig ikke mat i dem før tidligst 17....egentlig senere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå