Gå til innhold

Er det mange her som handler på ebay?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker litt i forhold til avgiftene / frakt osv.

 

Og siden vi nærmer oss jul, kan det jo være mange aktuelle julegavetips om man bestiller i tide?

 

- Ser de har veldig mye fint til barn og baby der, forresten.



Anonymous poster hash: 2b651...4ec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Japp. Handler ofte der. Mest småting, men har også handlet bildeler og litt større ting.

 

Føler det er veldig trygt når jeg bruker PayPal.



Anonymous poster hash: 95919...333
Skrevet

Har handlet litt. Bare småting som kommer under tollgrensen. Har brukt forhandlere med god rating. Har fått bra ting til en billig penge.

 

Anonymous poster hash: 20846...e71

Skrevet

Har handlet der og på Amazon.co.uk veldig fornøyd og det er mye billigere enn her. Sjekker ratingen på selgerene og sammenligner produktene. (Må si at jeg har et snev av dårlig samvittighet for at jeg ikke støtter mine lokale kjøpmenn ved å heller handle hos dem😳)

 

Anonymous poster hash: 7a853...0c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...